1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Makkieg

    Makkieg New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand suggesties voor mijn teams en wat betreft RVP of Falcao?
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Anyone? Is Ramsey veel beter? Andere tips?
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ramsey zou ik niet zo snel op CAM zetten, misschien is remy cabella wat voor je?

    Als ik tussen die twee zou moeten kiezen zou ik voor RVP gaan. Maar als ik vanuit de hele BPL zou kiezen eerder voor Costa of Sturridge, die allebij wat meer snelheid hebben. Tweede team ziet er chill uit, alleen bender is minder, vind ik, maar die is ook moelijk te vervangen als je reus en pogba wilt houden
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2014
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben toevallig net Coutinho tegengekomen en gekocht. Leek me een aardige aankoop. Iemand die daar ervaring mee heeft?
     
  5. Makkieg

    Makkieg New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks voor de tips! Ja bender is niet heel erg denderend maar ben nu aan het sparen voor schweinsteiger en dan alaba op linksback met chielini lcb! Misschien Diego costa of sturridge maar eens proberen!
     
  6. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, wou ik net zeggen. Coutinho is redelijk, als je van het dribbelen bent dan is hij het wel waard, hij is alleen wel klein en niet sterk, een pure playmaker :)
    Daarnaast heb ik wel goeie ervaringen met Rosicky, maarja dat ligt aan je speelstijl, misschien is Coutinho dan ook geen goed idee. Ramsey zou ik eerder op CM of CDM plaatsen. Willshere zou nog wel kunnen als CAM, ook is hij physiek beter en makkelijker aanspeelbaar. Verder is N'Zogbia ook niet verkeerd, lekkere pace.
    Overzicht van alle CM/CDM/CAM: http://www.futhead.com/15/leagues/barclays-pl/cm/all/rating/

    Je kunt ook altijd nog van een spits een CAM maken, maar daar ben ik geen fan van :p
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gister m'n BPL team verkocht en een Liga BBVA team gemaakt. Ziet er naar mijn idee behoorlijk goed uit maar heb nog geen wedstrijd gespeeld ermee. Vanavond maar eens uitproberen.

    http://www.futhead.com/15/squads/4592919/
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Met 200k ging het bij mij prima hoor op de zeer kleine PC markt, vooral op het begin, heel veel spelers stond niet eens 1 pagina van.

    Als je het echt precies wil weten zou ik het effe opzoeken, maar het komt erop neer dat je een spelers uitkiest waarvan jij vindt dat de prijs hoger kan/mag liggen. Vervolgens koop je van die speler elke kaart die er is te vinden op de markt en zo kan je dezelfde speler weer te koop zetten voor een door jou bepaalde prijs ;)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar noem je dus al twee dingen: (1) een 200k startbudget en (2) een zeer kleine markt. Die twee zijn bijna onhaalbaar voor mij (punt 1) op de XBOX 360 (punt 2). ;)
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Vergeet Affelay niet! :D

    Oh maar 200k op de PC stelt echt niets voor hoor :+ Prijzen zijn echt absurd, om je een voorbeeldje te geven, Bale kost 900k:+ Staat trouwens nu ook een open bid Ronaldo op 5m met nog een uurtje te gaan, gaat helemaal nergens meer over:F:
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond eigelijk zowel Falcao als RVP niet denderend, Falcao was dan wel ietsje beter maar werd net als RVP echt veelste makkelijk van de bal gebeukt, terwijl dit juist 2 van de meest Balvasten spitsen zijn ter wereld maar goed.

    Costa heb ik nog niet gehad, maar Sturridge is echt een monster en Balo vond ik ook super goed.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja 200K. Ben hier nog niet eens dichtbij geweest..... 70K is max wat ik had. aantal spelers van gekocht toen was het op haha.

    Dit dus haha.
     
  13. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het helemaal met je eens.
    Ik heb mijn tactiek veranderd nu.
    Alles draait om pace dus alleen maar snelle spelers gekocht en speel met 5 man achterin.
    En ren nu van links naar rechts over het veld passeer heel makkelijk spelers (zelfs met een snelle CB) en ben nu al in divisie 2, terwijl ik met normaal combineren en rustig afwachten niet verder kwam dan divisie 7.
    Game gaat alleen maar om snelheid en is ook heel snel(heb het idee dat ie na de update nog sneller is geworden) iedere wedstrijd lijkt een beetje op basketbal, gaat op en neer en eindigt dan ook vaak in 5-4, 6-7 e nzo.
    Niet erg realisties maar ja wel lachen om met een team met veel zilvers al die lui te verslaan met hun hele dure teams.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Het was sowieso vrijwel ongemogelijk voor jullie aangezien de markt op de console veeeeelste druk is, dan zou je een paar mil startbudget moeten hebben, enige wat je kan doen is een groepje vormen, maar goed daar komen ook weer risico's bij kijken.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit heb ik niet hoor. Heb wel wat snelle spelers voorin maar word niet overlopen. Meeste game bij mij eindigen in 2-1, 2-0 etc soms 4 -2 maar dat komt weinig voor.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe spelen formaties met 5 verdedigers? Ik hoor er positieve verhalen over.
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Siemenn zou jij voor mij een team willen maken? Haha

    Liefst een 4-1-2-1-2 met als spitsen Tevez IF en Remy. Voor de rest maakt het me eigenlijk niet zoveel uit, wil alleen ook wel beetje snelle backs.
    Budget is ongeveer 480k.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sinds het nieuwe like-systeem hier op XBW, ben ik wat meer in de flow van squads maken, omdat je er dan nog wat waardering voor krijgt. ;)

    Dus 480k inclusief Tevez IF en Remy of exclusief?

    Inclusief:

    [​IMG]
     
    TobiasBB en Smirnoff vinden dit leuk.
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Inclusief inderdaad! Ziet eruit als een leuk team, ga 'm eens proberen, thanks!
     
  20. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij heel goed.
    Je hebt dan de meeste kans om die zigzagende spelers af te stoppen.
    verder custum tactics op 100 pressure en 100 agression zetten en geen formaties met buitenspelers of lm /rm gebruiken want die zijn totaal nutteloos dit jaar.
     

Deel Deze Pagina