Hoeveel man heb je al en heb je dus nog nodig? Ik kan er denk ik wel 2 a 3 regelen... Maar word dan wel laat aangezien ik moet werken..(horeca)
Wie-o-wie wil mij rond 18:00 helpen met het om zeep helpen van Xyor the Unwed in the Level 26 strike voor de Thorn Bounty? Alvast bedankt!
Zijn er toevallig nog 4 mensen (met hoog genoeg level) die de Vault of Glass met ons (ik en een vriend van me) willen doen? En die weten hoe 't werkt? Want ik heb 'm gehaald, maar liep gewoon dom achter iedereen aan haha. Xbox One - RoboduckNL of JeroenIdiot
Wanneer? @Rampage en @Ron76 willen de raid op normal ook nog wel een keer doen. Ik kan met mijn level 27 hunter ook wel meedoen
Nu? Haha, wij zijn online mensen aan het zoeken, maar lukt nog niet echt. Als jullie willen, graag! Wij zijn wanhopig haha.
Ik heb er wss 2 / 3. Zaterdag zijn we wss met meer. Kan je dan ook? Hoe laat verwacht je vrijdag te kunnen?
Hmm, het wordt nu heel lastig allemaal. De een moet werken vanavond, de ander trainen. Toch bedankt jongens! Als ik keer 'n datum weet horen jullie van me