Je vraagt op het destiny forum of iemand een hard savepoint heeft bij Atheon en je die mag hebben. Dan hoef je al t andere niet te doen namelijk anders ben je 5 uur bezig. Gisteravond had iemand uit de groep waar ik mee speel zo'n save point.
Alleen dan krijg niet alle beloningen toch? Ik zie dan niet echt de lol er van in, heb liever mooie beloningen dan een achivement na ander half uur. Moet wel uitdaging in blijven ofcouse
Ben ondertussen al wel level 29, en had jullie graag meegeholpen om 5 uur te wipen (). Maarjah, ben zondag avond pas laat thuis!
Waarom krijg ik bij de strike playlist op lvl 24 altijd de zelfde strike Valus tu'arc ofzoiets op Mars.
hebben ze dat gefixt met die update?? voor die update had ik soms 3 of 4 keer dezelfde missie, ook als ik in dezelfde lobby bleef. ook met MP kreeg je soms erg vaak dezelfde mappen achter elkaar
Nja, ik blijf geen 4x zitten als ik al 3x dezelfde heb gehad. Maar doen 'm elke avond 2 of 3x..... Altijd die idioot met z'n tank en dan die eikel met z'n belachelijke machine gun. Tegenwoordig ga ik gewoon onder het platform zitten wachten tot de andere 2 in m'n fireteam hem afmaken.
Valt wel mooi toch, denk dat de meeste wel zover of verder zijn jij hebt meer levels, alleen dan verdeeld over van alles en nog wat Vanavond nog zin om de daily heroic story te doen moet nog wat chards verzamelen