Stelletje internet helden.
Ik heb met genoeg mensen van dit forum gespeeld, deze zullen allemaal kunnen bevestigen dat ik meer dan m'n best doe in de spellen die ik met ze speel.
Als ik voor de 4e keer op rij dezelfde strike krijg ben ik het zat, dan loop ik gewoon een keer de kantjes eraf. Blijkbaar doen jullie dit nooit (sure lekker hypocriet) ik heb hier nog geen enkele keer commentaar op gehad, of wacht wel één keer een
toen ik telkens in het midden ging zitten en voor m'n flikker werd geschoten (blijkbaar konden deze random vreemdelingen het wel waarderen een vonden ze het blijkbaar zelfs grappig). Maja, blijkbaar lopen er ook een hoop zure mensen rond (wie had dat gedacht?)
En om dan meteen mensen op een forum persoonlijk aan te gaan vallen met 'loser' of whatever vind ik dan nog wel veel erger als een keer de kantjes eraf lopen. Als je iets op mij persoonlijke aan te merken hebt om wat voor reden dan ook, doe dat dan lekker via PM of beter nog kom een keer langs dan nemen we er een bak koffie bij of zelfs een biertje.
Ga niet lopen oordelen!
Klik om te vergroten...