[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ah, ik vroeg me al af hoe het kan dat ik elke strike 150 kills had en de andere 2 maar 20 kills. Als dit de mentaliteit is van de gemiddelde lamlul in matchmaking verklaart dat een hoop.

Ik altijd maar mijn best doen om zo snel mogelijk een strike te clearen, en jij gaat AFK in een hoekje zitten. En vervolgens zeker klagen over de loot? Kan niet wachten tot ze een vote to kick systeem implementeren.

NaiZuro vindt dit leuk.
  2. Fantastic

Fantastic Guest

Mede door losers zoals jij wacht ik op wat maatjes die een PS4 gaan halen, in het begin werkte het nog prima maar nu zijn er steeds meer van die gasten als jij waardoor je 2 keer zo lang doet over een strike dan nodig.

Het is inderdaad wachten op een vote+kick systeem.

NaiZuro en Merliin vinden dit leuk.
  3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Jij ook een goeie dag, zeker met het verkeerde been uit bed gestapt? Ga jij oordelen over hoe ik speel? Je kent me geeneens. Als ik of wie dan ook in een hoekje ga zitten moet ik/hij/zij dat lekker zelf weten. Mij boeit het niet als ik een lvl24 strike alleen moet clearen als lvl27er en ik denk vele andere spelers ook niet. Ik draag echt wel m'n steentje bij als dat nodig is hoor. Dus hou je commentaar lekker voor je als je het niet op een normale manier kan doen.

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Wat loser? Doe jij ook eens ff normaal.

5. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je gaf zojuist aan hoe je speelde, in een hoekje gaan zitten. Dus ja, daar kan ik over oordelen. En aan de reactie van @Fantastic te zien ben ik ook niet de enige die mij hier aan stoor.

Zoals ik al zei, ik doe altijd mijn best om zo snel mogelijk door strikes heen te gaan. Dan is het vrij frustrerend om iemand met jouw mentaliteit tegen te komen. "Oh die andere twee killen de boss wel, ik ga lekker niks doen". Maar goed, dit geheel zegt meer over jou dan over mij.

NaiZuro vindt dit leuk.
  6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Beste Ron,

Merlin stap nooit met zijn verkeerde been uit bed en ja dat kan ik zeggen aangezien ik hem persoonlijk ken. Mensen zoals jij halen plezier uit het spel voor andere mensen. Kennen doen we je niet, maar klagen over je speelstijl die jij zelf beschrijft kunnen we zeker. Als je in een hoekje wil gaan zitten moet je inderdaad zelf weten, maar niet in matchmaking gedeeltes van het spel. Commentaar houden we zeker niet voor ons, dit is toch een forum?

Fijne dag gewenst.

AnubisNefer en Merliin vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En tenslotte is een strike, daily, weekly, nightfall en Raid een TEAM-EFFORT.

Je team ondersteunen, tips geven waar je beter kan staan, bosses op bepaalde tijden gaan flanken, titans in defense mode zetten voor shield boosts, titans laten reviven, etc.

Dat gaat niet door in een hoekje te gaan zitten.

Enfin, genoeg gezegd. Niet persoonlijk bedoelt.

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Stelletje internet helden.
    Ik heb met genoeg mensen van dit forum gespeeld, deze zullen allemaal kunnen bevestigen dat ik meer dan m'n best doe in de spellen die ik met ze speel.
    Als ik voor de 4e keer op rij dezelfde strike krijg ben ik het zat, dan loop ik gewoon een keer de kantjes eraf. Blijkbaar doen jullie dit nooit (sure lekker hypocriet) ik heb hier nog geen enkele keer commentaar op gehad, of wacht wel één keer een :) toen ik telkens in het midden ging zitten en voor m'n flikker werd geschoten (blijkbaar konden deze random vreemdelingen het wel waarderen een vonden ze het blijkbaar zelfs grappig). Maja, blijkbaar lopen er ook een hoop zure mensen rond (wie had dat gedacht?)
    En om dan meteen mensen op een forum persoonlijk aan te gaan vallen met 'loser' of whatever vind ik dan nog wel veel erger als een keer de kantjes eraf lopen. Als je iets op mij persoonlijke aan te merken hebt om wat voor reden dan ook, doe dat dan lekker via PM of beter nog kom een keer langs dan nemen we er een bak koffie bij of zelfs een biertje.
    Ga niet lopen oordelen!

9. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Internet helden?
    Hahahahahhaahhahahahaha maf.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat valt wel vies tegen hoor :+ sure het gaat sneller in een team, maar hell die eerste drie zijn solo vaak nog beter te doen dan doodgaande teammates bij je te hebben. Tips geven gaat in matchmaking nogal lastig niet :+? Ik weet niet hoe het op de PS4 is, maar op de xbox hoor je elkaar niet. Je kan wel leuk met de 4 gebaren proberen iets duidelijk te maken, maar dat is ook vrij lastig.

Ach, ik heb liever mensen die bij de strikes stil staan dan die eikels die een lekkere run voor materials lopen te verneuken door van links naar rechts te gaan ipv een duidelijk pad te volgen. Dat is pas irritant!

Ron76 vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Maak het liefst parties aan op de ps4, zodat je elkaar wel hoort ;-)

Is verrekte handig kan ik je zeggen.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Met randoms? Mkay..

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon aan het begin stil staan en meteen invités sturen of tijdens het laden.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    M'n post niet goed gelezen blijkbaar, ik had het over de Strike playlist waar hoe steeds dezelfde strike krijgt.... Dat is wat de irritatie bij mij opwekt.
    Ik had het niet over Raid/Nightfall/Weekly, daar zit geen matchmaking in.

15. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zijn post ook niet goed gelezen blijkbaar. Er staat toch echt STRIKE, daily etc.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wordt tijd dat ze matchmaking gaan toevoegen.
    Als ze niet willen samenwerken dat is dat jammer, maar dan je zou het iig kunnen proberen.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dussssss... Laat iedereen het spel spelen zoals ze zelf willen niet zoals JIJ het wil. AFK volk is irritant, dat zeker. Lekker negeren en verder knallen.

Warlock level 11 momenteel. Leuke class. Heel vermakelijk en eindelijk een aanval op afstand. Met die Bounties gaat dat hard!

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat je binnenkort ook alle strikes kunt doen op level 28 via matchmaking... dat random gedoe is en blijft vervelend.

Rampage vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej. Tweede character ook op level 20. No way dat ik een derde ga maken..

Xandorra en Rampage vinden dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben bang dat het er nu uit ziet dat je dat pas bij dlc 2 krijgt...

Deel Deze Pagina