Mochten er nog mensen zijn die de vault of glass op lvl 26 willen doen, laat dit even weten of stuur mij een berichtje. Hebben nog 2 man nodig hier, XBone
Zijn er mensen die vanavond de Vault of glass gaan doen waarbij ik kan meespelen?? mensen bij elkaar krijgen in de tower werkt niet egt..... Gamertag: madd4, Level: 28, Class: Hunter Speel op de XboxOne dus stuur maar een message/invite als ik mee ken doen
Wie o wie heeft er tijd en zin om vanaaf de nightfall ff te helpen.. We zijn met 2, en met 3 is t toch makkelijker
Zie t nu pas... Was druk bezig zondagavond gegarandeerd de nightfall doeb rond 2200... Dus aks iemand geïnteresseerd is... Dgielen op xbox one..
Willen straks weer aan de vault of glass op level 26 beginnen, mochten er nog geïnteresseerde zijn, let me know (XBone)
Maak ons niet zo veel uit, maar hebben nog wel 2 man meer nodig. Mijn gamertag: NeonovA edit: 7 uur zou wel het beste uitkomen.
Nog mensen zin om vanavond raid op 26 te doen rond 8 uur? Zijn momenteel met ze 3; 29 warlock 28 titan en 28 hunter.
Zie vaak mensen vragen om mensen te joinen, maar dat ze vergeten te zetten voor welke console! Zou evt aanvragen bespoedigen mensen! Let er AJB even op. Niet iedereen zit via een browser te kijken en kunnen dus niet direct zien voor welke console het is.
Ik ben beschikbaar voor Nightfall strike + weekly strike Iemand zin? gamertag: BekSide Level 29 Hunter