[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.futhead.com/15/squads/4724847/

    Ik speel nu met dit team. Bevalt opzich goed. Bony evt als wisselspits en die rouleer ik een beetje met Zarate. Vorige FIFA had ik een Bundesliga team wat erg goed beviel en mij nog steeds wat lijkt.

    Maar nu heb ik het 'probleem' dat ik Benzema uit een gratis pakje kreeg (mini goudpakje) toen ik de Nordic Cup won. Is Benzema zo'n goede spits en het waard om een team om hem heen te bouwen met mijn huidige team? Dus miss Pogba er bij, Griezmann en Clichi?
    Of lekker verkopen en doorwerken aan een beter BPL team?

    Btw, verder heb ik nu maar zo'n 15.000 punten nu om te handelen.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Benzema is geweldig compleet in H2H, is alles wat ik kan zeggen. In FUT hoogstwaarschijnlijk ook.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    TJonge jonge wat een potjes gister. Had er 3 online gedaan, eerste 3-0 gewonnen. Toen kwam ik ineens tegen een 85 rated team. 88 spitsen, verdedigers etc. Eerste helft 2-0 achter. 2de helft toch 2-2 gelijk gespeeld. Daarna weer precies zo'n zelfde team, ook 2 - 0 achter eerste helft, en 90ste minuut maak ik de 3-2 pff. Hoezo zitten zulke teams nog in divisie 10? Ik ben net begonnen met online, Nu 2 wins, 2 gelijk en 2 losses.

    Iemand zin keer tegen elkaar te spelen?
     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Die kopen eerst een goed team voor dat ze de divisie's af gaan

    Ik wil wel straks potje online heb je een xbox one?
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Benzema is een monster, zou zeker een team om hem heen bouwen, echt een spits die gewoon alles kan en heeft bij mij nu 19 goals in 10 wedstrijden. Ik heb er dan wel een ziek team omheen staan maar ben er van overtuigd dat dat echt niet persee nodig is. Een van de weinige spitsen op Fifa die niet heel afhankelijk is van de aanvoer, kan prima zelf kansen creëren.

    Ben gister trouwens over gestapt van 4-2-3-1 (2) naar 4231 omdat ik niet zo weg was van de betaalbare LM's en RM's in Spanje. Ben benieuwd hoe dit zal gaan maar verwacht eigenlijk nog een stuk beter dan eerst (en toen ging het al goed:+)

    Btw, als je benzema haalt, moet je kroos ook halen. Die 2 hebben een onzichtbare mega link met elkaar;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2014
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb een Xbone. Voeg me maar toe Roidz NL ik ben nog op het werk ik zal er rond half 6 zijn ongeveer.
    En ja ik maak ook eerst een goed team. Maar zo hoog kom ik niet zonder coins haha.
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ben rond 7 uur online ik voeg je straks wel even toe :thumbs: Moet nog tot 6 werken :mad:
     
    Pride vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    is goed man! Ben er om 7 ook nog als het goed is!
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Begin weer wat coins te krijgen,begin van de week alles opgemaakt aan packs dus moest met mijn brons team offline seizoenen doen zit nu in div5.En nu dit team
    . De Sanctis
    Richards Caceras Juan Jesus Radu
    . . Naingolan Hernanes Guarin
    . Menez Palacio El Sharawy

    Denk dat ik offline doorga tot div1 en dan weer online in div3 verder heb nog 25k op tradepile staan dus nog wat aankoopjes en we kunnen weer.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Met een nieuwe keeper erbij (Diego Lopez) kan je prima online lijkt me. Je hebt een erg solide verdediging met 2 sterke backs en een snel centrum. 3 Allrounders op het middenveld (altijd goed) en ten slotte heb je voorin 2 goeie wingers en een Wereldspits. Ik zeg Diego Lopez + Glove Chem card en lekker online gaan spelen.

    Owja, Online is een (goeie) CDM vaak handig, aangezien je nog 25k hebt kan je je formatie wisselen naar de variant met een CDM en dan Daniele de Rossi halen. Welke middenvelder je dan zou moeten slachtofferen is wel een moeilijke keus. Persoonlijk zou ik Hernanes er sowieso in laten, de Rossi ernaast en dan hou je alleen nog Nainggolan óf Guarin over, Guarin is aanvallend iets sterker maar met Nainggolan heb je wel een extra klootzakje op het middenveld, ik denk dat ik hiervoor zou gaan: Hernanes-De Rossi-Nainggolan
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2014
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vind zelf De Rossi een ideale CDM, alleen wat snel uitgeput. Moet hem toch wel elke match wisselen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wisselen in FUT, dat heb ik echt nog nooit gedaan. :p
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je contractjes wil besparen is het inderdaad handig dat niet te doen:whistle:
     
  14. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een fitness team bouwen :thumbs:
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @Dagger: Ik voeg je ook wel ff toe als je het goed vind. Heb ruim een jaar niet op de console gezeten en ben m'n oude fifa vrienden een beetje uit het oog verloren/weet hun gamertag niet meer. Toch wel leuk af en toe een potje tegen een bekende.
    Als iemand mij wil toevoegen op de xbox one doe gerust. M'n gamertag is Bagafreezy

    Ga m'n 1e team met Tevez weer veranderen naar een 433. Tevez is goed en gevaarlijk bij (of iets van) het doel maar die H/H workrates vind ik toch een beetje eri..
    Wil nu een 433 met Reus-Benteke-Alexis
    Hoop dat ik Reus kan halen maar denk dat ik daar T. Silva voor moet opofferen. Jammer maar genoeg goede CV's.

    EDIT: Zoiets zou kunnen maar lever dan wel flink in op het middenveld. Hmz.. o_O

    De Rossi op CDM vond ik niet zo heel fijn. Toch net wat te langzaam en voelde wat lomp aan.
    Vidal vond ik ondanks zijn H/H wel echt een goede stoifzuiger! Hij is ook niet al te duur meer dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2014
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb de 130k geïnvesteerd in Rooney, Sanchez en Schürrle. Eens kijken hoe 4-3-3(4), (5) en 4-3-2-1 spelen. Ik hoor goede verhalen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    We zullens eens kieken volgende week. Alles redelijk goedkoop aangeschaft, dus kan ook weer weg als het kut is haha. :)
     
    Amersfoorter vindt dit leuk.
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja met dit team kan ik wel online spelen ja maar ga toch maar even offline verder is wel doodsaai maar wel makkelijk coins verdienen en misschien zit er dan nog wel wat in freepack.Bewaar liever die 25k om te handelen en straks in 1x een goeie halen Pogba of Tevez,had in mn free premium bronze packs 2 teamfitness altijd mooi meegenomen en in normale silverpack tenue van Fc Sounders dat was ook 2800coins nu div 5 winnen en krijg dan premium silverpack
     
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @Siemenn: Die 1e ziet er wel baas uit!
    Ben ook benieuwd hoe Schurrle (qua o.a. loopacties) in 4321 speelt met zijn m/m. Hoor je bevindingen graag!
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben ook benieuwd inderdaad. Als hij loopt te kutten, ga ik hem iedere wedstrijd opleggen dat ie meer moet aanvallen dan verdedigen.

    Zijn er eigenlijk mensen die die individuele taken aanpassen tijdens een wedstrijd? Dus dat een flankspeler naar binnen moet komen of juist buiten moet blijven staan, etc.
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik gebruik het alleen op mijn CDM, dat hij achterin moet blijven.. Op de vleugels merk ik er weinig van als ik t probeer
     
    Siemenn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina