Ja. Aangezien die helm ook strength had en een kutspecial, heb ik hem gelaten en ben voor de armenteros gegaan.
Ik koop die van de warlock en hunter en de rocket. Als ik zondag toevallig chest amor krijgt dan heb ik iig een exotic helm.
Dat is waar ik zit al goed voor de warlock. Heb voor elke plek een exotic dus kom maar op met die raid gear
En waarom dan wel niet als ik mag vragen ? Ik heb 2 legendary´s en de rest blauwe items dus er komt dit weekend 100% een exotic bij
Ik heb net de helm gekocht. Mijn eerste exotic! Omdat ik tot nu toe gewoon maar wat speelde had ik ook nog geen enkele legendary armor. Iaw in 1x van blauw naar blauw + 1 gele gegaan daarna even wat bounties gedaan en nu eindelijk lvl 2 in de crucible en kan ik dus legendary spul kopen.
ik ging meer in op jouw lettergrootte dan jouw vraag maar pagina terug zei ik al dat het in mijn ogen beste exotic is voor de hunter. Net die extra golden gun shot betekent heel veel.
De game wil dat ik scout rifles gebruik ofzo. Net valt er een legendary scout rifle engram. Ik heb al twee legendary's en een exotic. En ik gebruik ze nooit.
Ik heb ook al 4 legendary's gekregen en mida multi tool. Die exotic is wel goed though. Schiet lekker snel!
top bedankt En is het de moeite waard om tevens die exotic armor engrame te kopen? Geen idee wat het kan opleveren eigenlijk
Veel meer (nuttigs) kan je niet met je Motes of Light. Alleen onthou dat je altijd maar één exotic armor piece tegelijkertijd kan dragen....
Als je de helm voor je hunter al koopt niet. Tenzij je een andere char hebt waar je dolgraag een exotic voor wil maar die engram kan elke class rollen.
Exotic weapon kan ook vallen aan het eind van een strike zag het laatst 3x binnen een uur. Ik was 1 maal gelukkig. Edit: oh dubblepost, mybad
Idd je kunt maar 1 armor exotic dragen. Heb nu een exotic bountie gekregen Weapon: Invective – Exotic Shotgun (special weapon) Bounty Steps: Complete 5 strikes of any difficulty level without dying. Fight in the Crucible and achieve 25 more kills than deaths. Complete the Weekly Heroic Strike. Trade 50 special weapon ammo packs to the Gunsmith for the Invective componen Die 2e objective kan wel een probleem worden. +25 kills lijkt me niet te doen. Als ik deze bountie cancel ben ik hem dan voor goed kwijt?