[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo jammer dat die te koop is nu. Voelde me altijd zo speciaal met The Truth. Me eerste exotic ook. :+

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb inmiddels een lvl 29 warlock, 28 Hunter en 26 Titan :p

Dat had ik met de Titan helm die te koop was vorige week Hybrid. Tja het is ook wel echt te easy om exotics te krijgen.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk zal Xur elke exotic verkocht hebben ;) voelde me ook uniek met m'n Titan armor... helaas heeft iedereen hem nu :p

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Uiteraard.

VoG wordt wel geadviseerd minimaal leven 27 dacht ik.

Koop nou gewoon wat shit van je Vanguard marks bij de quartermaster voor meer paarse spul en lever wat in bij Xur.

Kevf vindt dit leuk.
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou toch leuker zijn als Xür een item aan zou bieden waarvoor je nog wat dingen moet doen? Soort van Bounty maar ook weer niet :+

Warlock op level 15. Nog 5 te gaan. Dan heb ik een 3 Legendary Items en 1 Exotic. Vanaf 20 m'n Thorns ernaartoe en m'n Legendary Scout Rifle :) Voelt lekker om weer een nieuwe char te hebben.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb van mijn crucible marks nu gear gekocht. Heb nu chest en boots van legendary en een exotic helmet. Niet gek als je bedenkt dat gisteren ik alles nog op blauw had :D

Daarnaast vandaag van level 24 en een beetje naar bijna 26. Schiet lekker op zo. Nu allene keihard relic iron nodig....

AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch raad ik je aan om 27 te zijn. Tenzij je een team kent die weten wat ze moeten doen en jou mee kunnen slepen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Femmmke

Femmmke Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag bij Xür die warlock helmet gekocht. Kan ik beter die dragen of mijn sunbreakers?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, wel zolang je op hetzelfde lightlevel blijft

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Kom nog steeds 1 strange coin tekort voor mijn titan chest :mad:... Hoe kom ik snel aan 1 sc?

Vanavond wel de god of war shader en die 204837372 - 29394763 shader gekregen ^^

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Blauwe engrams decrypten

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    oftwel de hoogste stike playlist doen want dan krijg je gegarandeerd wat blauwe

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zit nu op level 28,5. Maar zonder goede Raid Party om Raid gear te halen zal dit voorlopig wel het hoogst haalbare level zijn.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms snap ik niet wat Bungie doet met hun game...
    Gaat leuk worden dan. Uhh wie pakt de relic dit keer? Nu kan je rollen goed verdelen. Ik ben vaak portal team. Heb Atheons Epilogue die dus goed is tegen Oracles en met gunslinger kan ik snel opruimen in de portal. Nu gaat het dus random worden. Is niet een glitch Bungie het is een tactiek...

"
    Atheon
    Next week's Hotfix is going to contain some fixes to the Atheon encounter.
    • We've added "baby bumpers" to areas where players could knock Atheon out of the environment.
    • Knocking a boss off a ledge is a bug. We will seek to address bugs like these as quickly as possible.

The encounter goal for Atheon is to act as a climax and the culmination of learning for a given Raid group. Part of that is making sure that each player in your group can perform every job as required. A change will take effect next week which fixes a bug with Atheon's target selection. When using its Timestream ability, Atheon will select 3 players at random, instead of choosing the three players furthest from it."

Laatst bewerkt: 18 okt 2014
  15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wtf man...dat fuckt toch alleen maar de tactiek op...

Echt alle mensen met hersens zitten nu bij 343, dat blijkt maar weer.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    loooooooooooooooooooooooool....

why?!?~•

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat word volgende week even youtube filmpjes kijken, ik heb geen idee wat er in die portals moet gebeuren namelijk :+

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus ze gaan Atheon aanpassen... handig :mad: Straks worden er drie mensen geteleporteerd waarvan ze alle drie geen schild hebben. Hoe gaat dat straks met "cleansen"? Niet?

Dat ze verdomme zich is bezig houden met het "buffen" van die Exotics ipv nerfen van prima wapens.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh. Als je geteleporteerd wordt moet je weer de nieuwe Relic oppakken iedere keer. ;)

Rampage vindt dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry, ben die portals een keer in geweest :+

Bungie legt de nadruk op het fixen van dingen die niet kapot zijn. Niet allemaal natuurlijk. Best vervelend. Een nerf van wapens is zo gebeurd maar het buffen? Ho maar!

Deel Deze Pagina