Jij hebt mij nog nooit zien spelen. In Battlefield Bad Company I was ik best wel goed, zolang AntraxXx van XBW maar niet in het vijandelijke team zat. Die klier ging altijd op mij af, hij wist waar ik veel kwam. Een akelige lummel kon het zijn. Nee, geef mij dan maar Halo, waar ik er nog wel eens een triple kill uitperste.
Ligt eraan. Dan mogen ze wel de draw distance verhogen. Die was echt ontiegelijk laag in halo 4. Daarnaast heeft Halo 3 een ongelooflijk goede physics engine die nog steeds ongeëvenaard is. Persoonlijk vind ik dat mooier dan alleen mooie plaatjes.
Misschien ook wel interessant voor Halo fans. Halo: Spartan Strike Platforms : Windows Phone 8, Windows 8 en Steam. Main Features: Crush your enemies using the iconic Warthog jeep, or sweep them from the battlefield using the all-new Kestrel VTOL. Use all-new weapons (Suppressor, Scatter Shot, Binary Rifle and Incineration Cannon) and armor abilities (Proximity Mine, Bubble Shield, Teleport, Shock Chain and Airstrike) to dominate on the battlefield. Face off against new Promethean enemies; deadly mechanical warriors who seek mankind's annihilation. Experience an all-new story that will take you from New Mombasa on Earth to the enigmatic Gamma Halo located at the edge of charted space. Pick and play through shared progress between Windows 8 devices or between PCs/Tablets on Steam via Steam Cloud. Complete weekly challenges and take the top position in leaderboards that showcase your "Halo" gaming skills. Take control! Choose between keyboard and mouse, USB Xbox controller, or touch-based virtual joystick. Earn achievements in "Halo: Spartan Strike" to unlock an exclusive emblem, nameplate, and avatar in "Halo: The Master Chief Collection" on Xbox One (sold separately).
Game is vandaag Gold gegaan. En straks kan je hem preloaden. Damn. Day one patch van 20gb. Voor fysieke versies alleen denk ik. Edit: Ja dus. "You’ll be able to start playing Campaign and more as the content is installing, with some features and multiplayer content being added via the update."
Boom Skull pre-order bonus, tja... deze had beter geweest! GameStop - Pre-order Halo: Master Chief Edition now to receive the Bandana Skull! - Skulls are game modifiers that affect campaign gameplay dynamically by making it more fun and entertaining. The Bandana Skull provides unlimited ammo and grenades
Bloodgulch remake video. http://www.ign.com/articles/2014/10...tions-blood-gulch-remake-is-awesome-ign-first
sjesus. 20GB patch!! Moet niet veel gekker worden. Dit gaat uren duren met mijn internetverbinding. Is het wachten eindelijk klaar, maar dan kan je nog de uurtjes gaan wegkijken van de update
Tering game neemt gewoon 65gb in beslag.. gelukkig heb ik nog wel genoeg ruimte maar gaat wel erg vlot zo.
valt gelukkig mee nu ik wat beter lees Je kan schijnbaar de complete singleplayer gewoon spelen. Die update is de multiplayer.
Wat ik plaatste idd. Het is gewoon een bizar grootte game. Daarnaast nog die Blur cutscenes die ook niet klein zullen zijn.