Ja Chatterwhite Mask of the Third man. Met die 3 ogen. Wel een Bladedancer helm. Maar ach. Beetje collecten is ook leuk.
Heb wel raid boots maar die upgrade ik ernaast. Equip ze alleen als ik een bounty inlever. Hij is nu al bijna vol. Sowieso is de raid gear helemaal niet zo goed. Ze geven je meer light maar de specials voor mij zijn helemaal niet goed. Alle raid gear focused zich op strength. Super irritant. Zal me niks verbazen als ik level 30 een keer ben dat ik gewoon weer terug ga na level 29 waar mij gear beter is qua intellect en betere upgrades.
Die ziet er wel gaaf uit! Voor de afwisseling is het leuk om te hebben. Hopelijk heb ik vanavond ook nog ff tijd voor de NF.
Ja maar dat doet andere gear al voor mij. En de boots die ik nu heb geven me meer auto rifle ammo. Wat ik een stuk fijner vind.
En wat ziet het er niet uit zeg, via bungie.net. Ingame is veel mooier.... Dezelfde cloak, body armor en leg armor....
Toch jammer dat je legendaries niet toffer worden zodra je die dingen upgrade, was een leuke toevoeging geweest.