Jammer natuurlijk, maar fijn dat ze liever eerst nog bugs eruit halen. Maar dat wachten heb ik wel over voor de (naar het lijkt) de perfecte racegame. (iig beter dan Forza 5)
Naja net ff op steam gechat met je en geloof niet zozeer dat het de echte reden is. Die herfst/winter drukte is elk jaar, dus dat wisten ze al voor ze november als launch datum bekend maakten. Had de game erg graag komende maand gespeeld en zit dus wel flink te balen dat ze ermee wachten. Andere kant, ze zitten ondertussen vast niet op hun luie reet, dus als dat betekend dat de game beter wordt, naja moet dan maar. Ik kan er wild op los gaan speculeren, maar dat helpt ook niet. Moet ik me maar even blijven vermaken met AC, gaat wel lukken trouwens filmpje dat die twee naast elkaar legt op spa:
Jammer van de uitstel maar had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Komt mij persoonlijk wel goed uit want heb toch net Driveclub gekocht en volgende maand komen ook al CoD en PES2015
Woet woet, meer tijd om de overige games te spelen die in november uitkomen . Natuurlijk, het is wel jammer, maar toch stiekem wel fijn
Ik vind ze er allebei wel goed uitzien. Jammer dat ze hem uitstellen, maar zo is er in ieder geval meer tijd voor Halo .
Hoe kan het dat er zoveel verschil in zit qua geluid? Nemen ze dat niet rechtstreeks van de originele auto op?
Kwaliteit van de microfoon, plaatsing van de microfoon en de hoeveelheid microfoons hebben veel effect op hoe een sample klinkt. Vervolgens kan een sample nooit zo klinken als een echte auto aangezien de explosies in een motor je oren anders bereiken dan een geluid via de speakers. Dus vervolgens worden samples in audiosoftware bewerkt om ze echter te laten klinken. (reverbs, mengen van samples zoals plopjes, gearchanges, gearwhines etc.) En het ene team doet dit beter dan het andere.
Er zit een kans in dat het dezelfde auto is die je hoort, maar dat de geluiden van een andere plaats zijn opgenomen in/om de auto. AC lijkt wat meer het geluid van ín de auto te tonen in deze video en PC dat van achter de auto (je hoort er veel meer 'uitlaat'). EDIT + wat flavour zegt natuurlijk