Ik ben het met je eens dat het lastiger is om nu rollen te verdelen (helemaal niet mogelijk). Maar een raid binnen anderhalf uur (ik denk dat een uur goed te doen is als je niet dood gaat), afronden is gewoon te snel. Daarbij merk ik ook vaak dat mensen geen flauw benul hebben wat ze moeten doen als ze per ongeluk in de portal terecht komen. Het is wel goed dat iedereen alle rollen onder de knie krijgt imo, ik denk dat eventuele nieuwe raids een stuk pittiger worden. Dus een beetje extra moeilijkheid in VoG mag wel . Wat de wapens betreft, het kan ook prima zonder Atheons Epilogue, het is alleen belangrijk dat in geval van Venus iemand eventjes meehelpt met de minitaur, de ander kan zich vast op oracles focussen. Ook zijn de meeste van ons 'groepje' nu wel 29+, het moet sowieso geen probleem worden!
Komt mij meer over dat Bungie denkt. Crap mensen clearen onze Raid te snel laten we wat random shit erin gooien. Vind het prima dat mensen beide dingen moeten kunnen. Maar dat het je eigen beslissing moet zijn. En het even leren om mee te lopen met twee andere gasten die het al een paar keer gedaan hebben. Heeft diegene het geleerd dan kan die andere mensen weer helpen. Nu nerfen ze gewoon planning en tactiek met random stuff. Alsof dat al niet genoeg in de game zit. Kuch raid gear..
Er zit te weinig eind-gear in het spel. De Hive Raid bevat overigens level 32 vijanden. Dus die cap gaat omhoog...
Een mooie quote van bungie: “There should be no single answer for how to win in Destiny.” Dus.... waarom kan ik alleen maar met raid gear level 30 wordend? Hele verhaal is hier te vinden: http://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update---10172014/en/News/News?aid=12295
5 x hard raid? Inspringen bij een atheon save en wachten totdat die van de rand afgeduwd is bedoel je? Haha.
Er wordt alleen helemaal niks generfed, maar het lijkt meer een of ander kansloos experiment. 3 randoms betekent dat je geen flauw benul hebt wat je gaat doen, je komot niet in de flow en gaat gegarandeerd atheon laten enragen nu. Alles gaat langer duren. Dit weekend maar even snel nog 2 keer de doen dan. Stelletje idioten bij Bungie zeg...
ja dat klopt wel, deels. ben er wel 2x helemaal doorheen en 1x atheon op de normale manier gekild. Kost niet heel veel moeite met een goed team, maar wel veel tijd. dus waarom niet de easy way zolang het nog kan.
ik dacht dat je maar 1 exotic armor kon dragen, maar generaljack heeft een chest en helmet. Hoe kan dat?
Oke die spot kende ik nog niet. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=952a65cb-1906-4200-96e9-5de80d904e57