[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb genoten van The Evil Within. Het lukte me niet om de game weg te leggen en dat zegt genoeg. Overall zou ik de game een 7,5 geven. Een prima voldoende, maar geen topper. Daarvoor mis ik toch wat diepgang en is de game niet genoeg gepolijst. Fans van survival horror moeten deze game sowieso een kans geven.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Verkocht, echt zo niet mijn game helaas. Dit is waarom ik niet digitaal wil. Miskopen zoals dit en Destiny.. Had ik ze digitaal dan had ik ze nooit kunnen verkopen. Nu 80,- nog teruggehad ervoor

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep. De patch moest wel gedownload anders kon ik niet spelen. Ik ben overnieuw gegaan inderdaad man en nu zit ik in chapter 3 en ik heb de handgun nu wel. Ik had echter ook een bug aan het eind van chapter 1....ik hoorde de character lopen maar had een zwart schern. Reload save kon ik gelukkig wel doen toen. Ben benieuwd hoe chapter 6 zal gaan qua bug.

4. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Same! Het is toch ook lekker ook al is het geen miskoop? Ik heb de game gekocht voor 50, uitgespeeld en verkocht voor 45 euro. Met verzendkosten erbij voor 7 euro een gloednieuwe game gespeeld!

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Je hebt wel een punt

Maar ik koop alleen games digitaal waarvan ik zeker weet dat ik ze leuk ga vinden.

Bij The Evil Within had ik dat gevoel al vanaf het begin toen ik de eerste beelden zag. En de laatste trailers zagen er ook goed uit.

Dat het spel (mede door technische problemen) ook wat lagere scores heeft gekregen. Maakt mij zelf niet zo veel uit.

Ik vermaak me prima met The Evil Within. En ik ga ook proberen de platinum te halen. Wat me trouwens denk ik niet gaat lukken :p

Hoe da fakk moet je dit spel in 5uur uitspelen.

6. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nou, inderdaad 8) dan moet je echt overal doorheen rammen. Dat is toch bijna niet te doen joh!

7. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het toch nog niet met deze game. Ik wilde hem eerst wel kopen, maar twijfel toch nog een beetje nu ik wat video's heb bekeken. Het ziet er gewoon heel houterig uit en voelt heel ouderwets aan van wat ik gezien heb.

Moet toch eerst beginnen met Alien, dus ik denk dat ik het voor nu toch maar even laat gaan.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waar kom je ook alweer die pijl en boog tegen? Want.ik zit nu in chapter 3 en krijg wel allemaal bolts...maar geen bow.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Lag die niet in een stoel in die chapter ?

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    De controls voelen ook ouderwets/achterhaald aan. Beetje Resident Evil 4 achtig. Voor mij persoonlijk geen minpunt. Maar kan begrijpen dat het niet voor iedereen even prettig zal spelen.

Als je de Resi games gewend bent, ga je hier geen problemen mee hebben.

11. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha de laatste RE game die ik gespeeld heb is volgens mij uit het Playstation 1 tijdperk:+

De trailers zien er wel super uit, maar ik voel hem toch nog niet met deze game. Bij Alien heb ik dat bijvoorbeeld weer wel. Dat is ook lekker creepy, maar dan niet met dat houterige of ouderwetse gameplay. Misschien haal ik hem ooit wel een keer uit de budgetbak, want er komen nog zat games uit waarvan ik wel weet dat ik ze meteen wil hebben:)

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Helaas.

Ook ik kan niet in de game komen.
    Waarom weet ik niet,maar vind het allemaal net niet.
    Heb soms het idee dat ik een ps2 game speel.

Persoonlijk vind ik game echt te ongepolijst.
    En te houterig.
    Vroeger met veel plezier alle resident evil games gespeelt en RE4 was echt 1 van mijn all time favourites.
    Maar vind deze game echt niet ps4 waardig.

Zeg niet dat de game slecht is,maar heb zelf geen zin meer echt verder te spelen en zit in chapter 6.
    Misschien alien isolation is een kans geven.

13. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind jullie reactie wel wat overdreven, ik zit nu in chapter 6, ik heb nog geen bugs ofzo tegen gekomen ( xbox one)
    dat de game geen next- gen is weet iedereen intussen al , maar om de game nu te vergelijken met een PS2 game???
    maar in mijn ogen speelt de game heerlijk weg, en heb ik steeds het gevoel dat ik niet kan stoppen, en dat vind ik top!
    we zijn wel bezig over een survival/ horror game, de gameplay is net hoe het moet zijn sloom, en net op het randje van net niet snel genoeg, dit hoort bij dit soort game, als er overal munitie lag en er was retesnelle gameplay dan was het een shooter !!
    maar ik blijf me wel storen aan die balken, maar als je de game in het donker speelt valt het nog mee!
    mijn cijfer zou een dikke 8 zijn of 4 gamepowers!

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou dead space en alan wake beg to differ. Misschien ben jij een beetje blijven hangen in dat houterige. Weet bijna zeker dat next gen horror als silent hills en until dawn een stuk soepeler gaan hoor.

Laatst bewerkt: 18 okt 2014
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben in totaal nu 3 bugs tegengekomen, waarvan eentje game breaking dus. Overnieuw begonnen vandaag en toen de derde bug tegengekomen. Ik huiver nu al voor chapter 6, maar we gaan het zien. Ik vind de game wel tof genoeg, anders had ik het na die chapter 6 bug niet eens meer een kans gegeven. Maar kom op...chapter 6 van de 15...amper nog echt iets gezien.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @opeltwintop

Je begrijpt me denk ik verkeerd.
    Het is niet het slow paced tempo wat ik slecht vind,heb ik ook nergens gezegd.

Vind gewoon alles zo klungelig overkomen en zo achterhaald.
    Gewoon net niet af.

Speel ik nog liever RE4.
    En let op,het is mijn persoonlijke mening he ;)
    Gelukkig vinden jullie de game wel goed!

Ik ben nu na deze teleurstelling en die van destiny echt aan het hopen op een game die me wel weer ff goed kan entertainen.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, deze game is het voor mij. Ja, het is old skool maar ik zit vaak op het puntje van mijn stoel. Ben zelf geen bug tegengekomen, zit in chapter 7 op dit moment. Ik hou hiervan, weet ook niet waarom haha

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Wel kut voor je ik ben in chapter 9 en heb nog niks kwa bugs gehad speel op de PS4 wel en heb hem digitaal gekocht.
    Snap al het commentaar van de mensen wel en irriteer me soms ook even aan de besturing.
    Maar vind hem kwa sfeer erg tof en dat je in allerlei omgevingen terecht kom.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vind de sfeer ook zeer goed en de variatie aan omgevingen is echt heel erg nice inderdaad. Ik ben nu in chapter 7, kortom...de bug gebeurde niet. :)

Ik vind qua look en level design chapter 6 tot nu toe een van de mindere. Grafisch gewoon echt 360 ogend vond ik. Ik vond chapter 5 zelf erg sterk maar ik haaaaaat die
    vijanden die dus een cloak hebben in die chapter en man...de setting zelf is ook best wel creepy, hehe.

20. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik begrijp je niet verkeer hoor en ik snap zeker wat je bedoeld
    maar zoals je zelf zeg dit is een persoonlijke mening
    ik zit nu ook op chapter 6 en vind hem steeds pittiger worden!
    maar als ik hem uitgespeeld heb zal ik hem geen 2de keer opnieuw doen, ik speel hem rustig en zoek iedere hoekje af
    zo vind ik wel wat extra munitie , maar na 1 keer heb je dan ook wel alles gezien;)

Deel Deze Pagina