Als je de game nu al koopt en download kan je één dag eerder beginnen als een soort van pre-order bonus.
Ik ben echt benieuwd naar deze nieuwe COD op de PS4. Heb cod altijd op de Xbox 360 gespeeld. Ik hoop dat de controller niet gaat tegenvallen.
CoD Advanced Warfare krijgt geen quickscoping http://www.xgn.nl/nieuws/61586/cod-advanced-warfare-krijgt-geen-quickscoping?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl Chill! Geen irritante XxQuickscoperZz in het spel
Wel beter dat het eruit is. Maar werkte wel goed. Benieuwd of je nu niet meer last krijg van sniper campers?!
Hallo, Waar kan ik deze game het best bestellen? Aangezien hij als je hem pre-orderd een dag eerder krijgt op maandag, maar de postbode bezorgt normaal gesproken niet op maandag iemand ervaringen?
Weet dat Bol.com de game via pakketpost gaat versturen waardoor je em maandag hebt. Als je em zeker maandag wilt hebben kun je em het beste bij Gamemania preorderen en zelf ophalen. Heb mijne wel gepreorderd bij Gamemania
Ja, Ik heb hem ook ge pre-orderd bij Gamemania maar op internet scheelt het weer een paar euro, maar ik wil hem echt maandag hebben en niet woensdag (dinsdag is niemand thuis) Dus ik laat het dan maar bij Gamemania heb dan ook bijna 15euro gift card.
Volgens mij krijg je bij je pre-order een code die je kan invoeren zodat je op 3 november kan spelen. Dus de game gewoon op 4 november. Digitaal kost de game €46 en kan je al pre-loaden en dan kan je ook vanaf de derde aan de slag. Misschien ook een optie?
Digitaal voor 46 moet toch via de US marktplaats? Geen idee hoe dit werkt. (En fysiek staat wel wat mooier op de plank)
Klopt, ik heb alles liever fysiek maar koop ook best wat digitaal als het in de aanbieding is Maar ik heb er zin in mooie constante 60 fps