Hmm, qua retourneren heb je denk ik wel gelijk.. maar bij een garantiegevalletje sta je als consument denk ik sterker (moet wel bekennen dat ik gewoon leek ben hoor). Ik zou er zelf iig niet snel genoegen mee nemen als ik (zulke) verzendkosten moest betalen. Het klinkt simpelweg onlogisch..
EDIT:half minuutje googlen levert op:
https://webwinkelrecht.nl/algemeen/...raagt-de-kosten-en-het-risico-van-verzending/
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:NL:HTML (art. 3.2 en 3.4 Richtlijn 1999/44/EG (BAM, in your face M$)
edit: geen idee of het ook écht waar is maar zo'n europese richtlijn klinkt best officieel, en gevoelsmatig is het ook juist dat je als koper geen kosten hoeft te maken bij garantie.
Laatst bewerkt: 19 okt 2014