[XOne] Lords of the Fallen

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 11 feb 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ahahah my bad!

Maar inderdaad...waarom zo'n Collector Edition voor een gloednieuwe IP en daar zit dan een beeldje bij van een character die niemand nog kent....laat staan of hij uberhaupt wel boeiend is. Vind het ook apart dat de X1 versie cover voorop staat en niet PS4. Ze laten sinds aankondiging echt alleen maar PS4 zien.

Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    In een interview met Videogamer heeft Tomasz Gop verklaart datLords of the Fallen op 900p draait op de Xbox One. PlayStation 4 krijgt wel 1080p resolutie mee. Dit vermoeden hadden wij al. Verder zijn de twee versies “pretty much similar”, zei Gop. Hier is een uurtje gameplay met Gop.

Gop geeft heel veel informatie en tips in de video over Lords of the Fallen. Ook wordt de eerste secret in de game gevonden, dat wel erg handig is om te hebben. Gop zei verder dat het spel al is goedgekeurd in de VS voor de PlayStation-release. “It’s really, really close to completion” , zei Gop.

Lords of the Fallen komt 31 oktober uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, wel een groot pakket! Ik ga zelf nooit voor die CE's. Uiteindelijk een hoop prullaria waar je nooit wat mee doet, althans ik niet ...

En uiteraard heb ik deze al in de preorder :)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yup. Ach ik maakte me hier eerst nogal druk om, totdat ik bepaalde games zoals Ryse zag en die is 900p en is gewoon schitterend. En natuurlijk Metro Redux, die gewoon niet onder doet voor de PS4 versie en die is wel 1080p. De PS4 videos zien er echt mooi uit en als de X1 versie er ook zo uit ziet, fine with me. Hoop dat de game ook tof is, blijf er mijn twijfels over hebben. Tot nu toe zie je dat je vooral rolt...aanvallen...wegrennen en rollen, etc.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een uur gameplay!

EDIT
    al gepost zie ik :cool:

Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hands-on preview

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bijna 5 uur lang Lords of the Fallen. Lijkt echt steeds meer op een snellere Dark Souls en das vet! Hoop echt dat deze goed uitpakt.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze game lijkt me echt tof. Maar wil ik een RPG die zo lang duurt vlak voor Dragon Age spelen?

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik begrijp je man, zo zit ik ook een beetje. Maar ik weet nu al wanneer deze te preloaden is dat ik het waarschijnlijk toch koop/download.

Ik kijk net weer even een stukje van die PS4 video, maar dat ziet er prima uit vergeleken met de PC beelden die ik net plaatste.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo lang duurt? Hoe lang duurt hij dan? Ik heb hem al een tijdje in pre-order staan natuurlijk ...

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Oh, dat scheelt weer, vond het filmpje hierboven er wel heel mooi uit zien (tot aan de eerste boss gekeken). Wat hij zei over de xp lijkt veel op DS maar is net even iets anders. Het ziet er allemaal gewoon tof uit.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zulke games gok ik toch op een 50/60uur. Weet het natuurlijk niet zeker

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nog steeds erg benieuwd!! Hoop op een rewarding gevoel als in de souls serie... Niet cheap deaths en gameplay flaws

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind dat deze game best wat meer aandacht mag krijgen in de media je hoort mensen haast alleen maar over bloodborn op de playstation 4 die pas in februari uitkomt

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik denk niet dat ik me kan weerhouden om deze aan te schaffen

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb deze game ook al een tijdje in de pre-order staan. Wachten jullie geen reviews af? De beelden die ik tot nu toe gezien heb smaken in ieder geval naar meer.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik word niet echt warm van een nieuwe IP van de makers van de Sniper serie. Ziet er allemaal prima uit hoor, maar ik wacht de reviews lekker af.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Haha wat erg. Had serieus nog nooit van deze game gehoord of wat dan ook,tot nu net.
    En dan blijkt ie ook nog is voor de PS4 uit te komen en eind van deze maand al8)

Ik als grote darksouls fan word hier heel blij van!

Please be good!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja deze developer heeft niet al te geweldige games gemaakt. Maar de producer van The Witcher 2 zit er wel achter, dus wie weet. Het lijkt tot nu toe erg vet eruit te zien.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat zegt ook niet veel joh. Maar wat je zegt, het ziet er vet uit hoor.

Deel Deze Pagina