Valt wel mee hoor vind ik. Lekker simpel, lekker snel. Alles spelen duurt mij gewoon te lang, en ik kan toch al 0,0 met de trukendoos omgaan, zelfs met Christiano of Messi in mijn team, of beiden.
Dafuq. Hier begrijp ik echt helemaal niks van, ieder zijn ding maar volgens mij kun je dan beter geen FIFA 'spelen'.
Nee, spelers die ik zelf heb verhuurd worden ook meegeteld. Ik heb de spelers maar laten gaan en ze in de transferperiode alsnog voor de afgesproken prijs kunnen strikken.
Dat Wojciech Szczęsny aangeeft dat hij heimwee heeft en een transferverzoek indient. En dat hij dan wordt verkocht aan Manchester City. Dat is inderdaad een stuk dichter bij huis.
in de "gewone" online friendlies, ik heb het idee dat daat team chemistry een doorslag gevende factor is. zijn jullie dat met mee eens en hebben jullie tips en tricks om deze team chemistry te beinvloeden?
Weet iemand waar ik mijn stats van online seasons kan zien? Voorheen kon je altijd je gemiddelde balbezit, schoten op doel, doelpunten etc. zien. Ook werkt bij mij de leaderboard voor Friends niet. Er staat elke keer dat er niets is om weer te geven terwijl ik met vrienden in een party zit die dit spelen...
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de level 33 nieuwe groene Adidas Predators willen geven? ik heb een vervelende tik dat ik iedereen altijd op hun echte schoenen wil hebben in mijn career mode en in mijn United team spelen er nogal wat op die schoenen.