[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb nu eindelijk een team waar ik niet na een dag al afscheid van neem :p
    Heb het volgens mij al eerder hier in het topic verteld wat mijn team is, maar doe het voor zekerheid alsnog, raad het jullie allemaal aan:

    4222

    Casillas
    Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo
    Khedira-Kroos
    James-Cerci
    Benzema-Dos Santos

    Wat een held is die Dos Santos toch, zodra hij weg is dan haalt niemand hem meer in.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mis je geen centrale #10? Dat had ik heel erg in FUT14.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik mis Uche in je opstelling
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Blijf toch nog btje zoeken naar juiste formatie speel nu 4321 maar hev het altijd lastig tegen 2spitsen maar als ik dat doe komen de rm en lm niet goed tot hun recht,Tevez trouwens supergoed maar heb teampie al weer verkocht
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zeg maar gerust elke Fifa, toch wel jammer dat EA hier geen verandering in kan brengen na weet ik veel hoeveel jaren.
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Maar deze FIFA gaat echt te ver, zodra je gaat sprinten hoef je geen eens de trukendoos open te gooien maar alleen om mensen heen te slalommen.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee geen last van eerlijk gezegd, iedereen doet mooi mee. Combineren gaat heerlijk. Mijn CAM's doen ook mee in tegenstelling tot de LM en RM's in deze fifa...

    Bovendien zoek ik zo snel mogelijk mijn spitsen, zei zorgen voor vrijwel alle goals. Mijn CAM's scoren bijna niet.

    Voor wie zou die er dan in moeten? Mijn beide spitsen zijn top, geen idee of Uche wat als CAM is, ken hem niet.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hebben jullie online ook last van lag? Word hier echt schijt ziek van elke game hetzelfde. De een erger als de ander. ( Behalve tegen friends dan gaat het soepel )

    Kan dit eraan liggen dat mijn xbox op USA staat? Zou het helpen als ik hem naar NL zet?

    @Kevacez was weer een mooi potje gister. Ging nu een stuk lastiger als vrijdag. Ben wel jaloers op je spits haha.
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee daar ligt het niet aan, dat heb ik ook. Gewoon voor je begint kijken of je drie groene streepjes hebt, anders overwegen om je internet snelheid te verhogen/kabel gebruiken
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zie altijd 3 groene streepjes maakt geen verschil. Mijn internet snelheid is 90mbit en zit op kabel Cat 6e. Elke andere game heb ik nergens last van. Titanfall, BF4 etc werkt allemaal perfect.
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem toevallig gisteravond al gekocht, bevalt uitstekend! Met name als hij naar binnen komt en met links kan uithalen, prima speler.

    Overweeg nu om mijn Duitse team te versterken met Jerome Boateng, is echter wel redelijk duur. Van wat ik heb horen zeggen is hij zijn geld meer dan waard? (speel nu overigens met Matip & Santana in het centrum, bevallen ook goed)
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben echt verslaafd aan packs openen had gister 225k en nu nog maar 60k had 2x Modric ikke blij want zag dat het 87 van Real Madrid was dus dacht yess Bale maar was dus 2x Modric,twijfel wat ik nu met die 60k moet of team maken of packs
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha je had voor 225K een mooi team kunnen maken. voor 60k al stuk minder. Zou zeggen knal daar ook gewoon packs van. Althans zou ik wel doen. Ik ben bezig voor Tevez nu, die is 40K maar rest zit ook allemaal in packs wat ik had. Beetje verslaving en gewoon leuk haha.
     
  14. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    [​IMG] iemand nog tips om het team te verbeteren?
    Nee, ik heb geen coins voor bale ofzo ;)
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    [​IMG] of ik zat hier aan te denken, maar dan is mijn middenveld te aanvallend ingesteld ben ik bang. Wat denken jullie?
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wat voor team ga jij om Tevez heen maken? Ik heb zelf nu een Serie A team, en wil ook graag Tevez, maar daarna wil ik graag voor een hybrid gaan sparen..
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ziet er goed uit hoor! Hoe speelt Tevez? Ben zelf ook op jacht maar helaas geen coins.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat bedoel je met een Hybrid ? En ik heb een Serie A Team. Momenteel Rossi en Higuain in de spits.
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Een hybrid team is een team waarin meerdere competities zijn gecombineerd.

    En tevez speelt echt heerlijk eigenlijk. Loopt 1 op 1 qua goals, maar ook bijna qua assists.
     
  20. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Lahm <-> Bender
     

Deel Deze Pagina