Hoe zit het met de rewards in de vault? Maak je elke keer dat je hem op normal doet kans op raid gear? Of is dat 1 x in de week? Want ik begreep dat de chests weg zijn als je hem een 2e x doet. Zo ja dan heeft het qua rewards toch geen zin om de vault vaker te doen per week? Klopt dit?
Mensen die nu zin hebben in een VOG?? We zijn nu met 2 man lvl 28 en 27 stuur me maar een message op XboxOne gamertag madd4
slechte manier om jezelf te verkopen, maar heeft er nog iemand behoefte om een raid-noob als mijzelf op sleeptouw te nemen door de raid? Wil het ook wel eens proberen, maar heb echt nooit genoeg bekenden online om het ook maar te proberen. Mocht je vanavond nog een level 27 en een beetje warlock kunnen gebruiken op de XONE......
Ik zou nog even 28 worden als je jezelf "noob" vind. Dan maak je het voor jezelf al een stuk makkelijker en voor de rest is het dan ook beter.
27 kan wel 28 wel stuk beter.. Als je maar de juiste wapens heb.. Zonder goeie void wapens heeft t totaaal geen zin!
Porunga, voeg mij anders toe ben inmiddels wel gewend aan mensen op sleeptouw nemen heb inmiddels met 25+ verschillende mensen de raid gedaan ofzo Zelfde GT als op de PS4 btw (alleen dan een spatie tussen monkey en NL)
Gister een groot deel van de raid gedaan met NeonovA en andere... Maar merkte inderdaad dat ik mrt level 27 wel wat achterbleef... Ookal had ik goeie wapens..
Niet helemaal mee eens, ik heb het nu 3 keer zonder void wapens gedaan Shadow price, icebreaker en een rocket werkt prima
Als je de rest al het werk laat doen wel ja Ik heb ook het merendeel met mijn Shadow Price en Ice Breaker gedaan. Af en toe heb ik wel mijn Void rocket en Void sniper gepakt maar zoveel boeit het niet nee. Met hard zal het een heel ander verhaal zijn maar op normal is het ook zonder Void wapens goed te doen.