2x strike disconnect met nog 10% op de boss en paar uur later zal het wel gefixt zijn lijkt me dus ik doe een hard solo missie. 2x dood op een heel lang checkpoint, ben ik eindelijk bij het einde vd missie wordt ik er weer uitgemikt. FU bungie, laat me dan ook niet inloggen of geef een melding. Zelfs op twitter wordt er niet over gesproken.
@alle luckboxes met meerdere raidgear peaces Jullie zijn allemaal zo lucky met die raidgear, niet te geloven. Ik heb vanaf week 1 elke week de gehele raid gecleared op normal en sinds het mogelijk is ook iedere keer een groot gedeelte van de hard mode en het enige wat ik heb is een chestarmor. Zelfs voor het completen van de hard mode kreeg ik een stupid atheon aphilogue(voor de 3e keer!!!!). Dit systeem moet echt veranderen. Ik heb al zeker 3 weken geen enkel stukje meer kunnen levelen, kan toch niet de bedoeling zijn.
Ze zouden gear gewoon moeten uitschakelen wanneer je die al hebt gehad en dus de kans op andere gear groter maken
Die weekly strike/nightfall gaan me niet meer lukken ben ik bang met deze issues.. Edit: Kan nu wel gewoon connecten gelukkig. Is er nog iemand die de nightfall of weekly strike nog moet doen?
Ik heb probleemloos gespeeld vanaf 8 uur Zal wel mazzel zijn Moet nu echt wat aan mn exotic bounties gaan doen,.. Heb er nu 3 actief
Ik ben level 30 op mijn main en level 29 op mijn alt die 2 raidgear pieces heeft. Grappig dat je dit bij iedereen op "geluk" schuift. Ik heb namelijk een 2e hunter moeten maken zodat ik de raid vaker kon doen voor de gear. Heb vanaf dat de raid uit kwam iedere keer normal gecomplete, de laatste 2 weken ook op mijn alt. Verder heb ik 4x hard gecomplete van begin tot eind. Heeft vrij weinig met geluk te maken lijkt me zo... Je post is kortzichtig.
Nou'ja geluk heeft er natuurlijk wel wat mee te maken, als je 2x de raid doet en je hebt dan de hele set dan binnen, tsja dan heb je geluk toch? Ik heb de raid nu 2x gedaan en geen raid gear gekregen maar wel 2 exotics die ik al had (die had ik in dezelfde raid), dat is toch ook een soort van geluk?
Ik heb hybrid, raafie en anderen ook nog geholpen net deed het helemaal fout eerst. Mocht je nog willen...