1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Stiekem wil ik toch best wel de singleplayer spelen. Misschien maar lenen van iemand. :+
     
  2. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij is al aan het downloaden, ik kijk eindelijk weer eens uit naar een nieuwe CoD.
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    En gaat dat downloaden een beetje snel?
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb zeker al 2/3 jaar geen COD meer gespeeld (eigenlijk na BF3 niet meer). Maar stiekem zien de beelden er toch best leuk uit.

    Misschien maar eens proberen bij een vriend. En als hij echt vet is ga ik hem wel een keer halen.
     
  5. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje laat met pre-orderen... Eigenlijk wil ik de Altas Pro versie voor de Xbox One, maar dan wel de DAY ZERO editie. Volgens Budgetgaming hebben nog maar twee winkels hem beschikbaar (normaal bestel ik dus bij Bol.com vanwege 100% release service).

    Gamescentraal heb ik een e-mail gestuurd en krijgt de pallet met games pas 3 november binnen en ploffen 4 november op je deurmat.
    Cosoft heb ik zowel gebeld (eeuwig in de wacht) en gemaild maar nog geen reactie.

    Nu ben ik dus op zoek naar iemand die de pre-order heeft lopen maar hem eigenlijk niet hoeft, een winkel die 'm nog heeft en 3 nov kan leveren of naar iemand die via via (of de winkel waar hij/zij werkt) een DAY ZERO Atlas Pro editie naar mij kan sturen.

    Bedankt!
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Vrij traag, is ook 45 GB.

    Tip voor iedereen die wil pre-orderen via een webshop. Yourgamezone gaf aan de day zero editie al op zaterdag te leveren omdat maandag geen post word geleverd.
     
  7. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur ze gelijk een bericht. Heel erg bedankt voor de tip!

    UPDATE: 20:22 mail verstuurd, 20:24 mail terug.
    Op de vraag of ze inderdaad op zaterdag leveren: "Zoals we het nu kunnen zien zal de game inderdaad eerder worden bezorgd, maar in elk geval op maandag."
    Ze hebben echter geen Atlas Pro editie meer beschikbaar D:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
  8. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel lang geroepen dat ik deze editie niet ging halen omdat ik Ghosts vond tegenvallen..
    Nu heb ik een Xbox One aangeschaft en op FIFA na geen echte game (wel EA Acces maar Battlefield is niet echt mijn ding), en na het zien van de trailers begint het toch te kriebelen om weer een Call Of Duty te kopen. Weet iemand dat als je de game in de US marketplace koopt je ook pre-order voordelen krijgt als bijvoorbeeld hier: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30346 ?
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, je krijgt de zelfde voordelen zoals dag eerder spelen, double xp, wapens etc.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ah, dat wil ik ook wel!
    Maar ik heb zelf alleen paypal, geen cc of zoiets dergelijks..
    Ik heb hem standaard op de US Marketplace staan, maar dan kan ik niet met paypal betalen..
    Heeft iemand tips hoe ik het spel alsnog binnen kan halen, voor omgerekend 45 euro?
     
  11. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar als het goed kan je ook US giftcards kopen en die via www.xbox.com (ook even op US zetten) redeemen en vervolgen op je Xbox One kan je dan spellen kopen. Let wel op dat je een US giftcard koopt en geen EU.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Daar ben ik vrij onbekend mee ook.. Is dit een goeie website?
    http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-usa.php
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan betaal je net zoveel... Zonde van je geld dan toch? Livecodes is verder prima, maar wel duur.

    Je moet een US billing adres hebben aangemaakt op Xbox.com. Dan ga je naar een site als g2a (?) of offgamers en bestelt daar je giftcard. Werkt zeer goed en offgamers is met PayPal of ideal te betalen. Ideal duurt wel ietsje langer
     
  14. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb AW geïnstalleerd inmiddels en het volgende staat er: "Not be playable until 12:01 AM PST / 3:01 AM EST on the release date". Hoe laat is dat in Nederland?
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hmm, hoe ging dat met die billing adres ook alweer? Ik zie dat ik vorige keer iets met Alaska heb ingevuld daar.. Maar geen idee of het goed is..
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    klik ;)
     
    XLNC vindt dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Hoop zoooo erg dat deze niet gaat tegenvallen. Er zijn verder ook geen andere shooters ofzo
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie helaasch alleen nog de normale pre order editie, geen LE en idd geen pro, maar post word toch wel maandag verzonden aan huis?
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dinsdag pas. Maar hun hebben aangegeven zaterdag al te leveren. Dus sla je slag.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
     

Deel Deze Pagina