De hele avond gamen tot voor het slapen gaan = wakker liggen en dus tandenstokers..... klote raid ^^ Wat is het nut van een crucible dan wel vanguard level hoger dan 3?
Elke rank up krijg je een pakketje bij de postmaster. Heb zo snipers, shotguns en rocket launchers gekregen.
Nightfall deze week. The Summoning Pits Modifiers: Epic Angry Lightswitch Arc Burn Nightfall Wizards en Knights doen Arc damage.......
Gaar, dit had Playstation ook een aantal dagen geleden. Nu gelukkig nergens last van. Ben nu level 26 geworden en me aangesloten bij de FWC als Hunter, Throwing Knife gebruik ik soms maar ik heb liever points voor Golden Gun en grenades. 'S kijken of ik snel een Vault of Glass raid kan meepakken.
dit heb ik al bijna een week met die friendslist..... sinds gister ook de hele tijd zebra en caterpillar error. Hoop dat ze dit snel fixen want het is echt zwaar irritant
Ligt vandaag ook weer aan Bungie volgens mij. De rest is gewoon goed hier maar kan weer niet in signen. Net wel de nightfall gedaan maar werd daarna weer gekicked.
Die nightfall is wel echt een drama zeg, je bent al bijna dood door 3 wizard schoten... gelukkig schieten ze maar 20 van die dingen.
Wizards zijn irritant ja. Rest is easy. Knights zijn met een charge van een arc fusion rifle dood en bij Pogoth kan je gewoon in de kamer voordat je naar binnen gaan staan en wat rockets schieten op hem.
@Hybridof iemand die hem ook heeft. is die Atheon epilogue wat? Heb hem gekregen uit de raid, maar heb zelf de exotic Suros Regime (maxed out). Zat te denken de atheon te fully upgraden, maar vind zijn damage te laag... of vangt de rate of fire dat op? (hogere damage per second dan de suros regime?) En dan te sparen voor een exotic rocket launcher. (rete handig tijdens een raid lijkt mij)
ik heb hem ook gekregen en vind het eerlijk gezegd maar een kut ding maar ja, Void damage en extra damage op Oracles is wel een grote plus voor de raid dus ga hem toch levellen voor het geval ik ooit nog eens een hard mode raid ga doen
Rate of fire vangt het wel op. En als je hem helemaal geupgrade hebt is die gewoon best goed. Sowieso is het best handig om een primary met void te hebben die maxed out is. Verder is die goed voor de Raid met extra damage tegen Oracles en shields. En hij neemt geen exotic slot in. Oh ja. Die stabilty uprade is een must have.
Voor de oracles heb ik mijn golden gun.... ;-) One shot and they are down. En de rest gebruik ik mijn Suros Regime voor. heerlijk wapen.