FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Inderdaad ja! :)
    En als aanvulling.. Misschien dat ook wel onderschat wordt hoeveel sommige PRO's oefenen. Ik kan niet voor anderen spreken, maar naar mijzelf kijkend is het niet uitsluitend een kwestie van 'talent / geluk', die rondetijden komen jammer genoeg niet vanzelf aanwaaien :) Het scheelt dat ik, naast racen, ook gewoon heel graag hotlap (organiseerde niet voor niets de Rivals), dus ik zie het oefenen niet als 'vervelend' maar of je nu AM of PRO bent: oefening baart kunst! :) Vandaag ben ik ongeveer 1,5 seconden sneller op Bathurst dan vorige week om deze tijd.

Vraagje: Hoeveel uur denken jullie dat ik in FM5 in de RUF heb gereden (let wel: dat is dus het oefenen en racen voor deze cup, het testen van de GT3-auto's op zoek naar degene die mij het beste licht, oefenen en racen in de RUF-cup van hiervoor (zelfde auto andere tune), + een aantal Rivals-challenges! Ik had het toevallig afgelopen week eens opgezocht, stond er van te kijken moet ik bekennen!

Antwoord volgt vlak voor de Bathurst-race :)

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Uhm, lvl600+ zonder VIP bonus of wat dan ook..... Zijn aardig wat uurtjes kan ik je vertellen. :)

3. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tja je bent eigenlijk gewoon een noob met teveel tijd over op een dag ;)

f1freaky vindt dit leuk.
  4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    @B Tender : 430 uur totale gametijd, zegt Smartglass. Ik gok op zo'n 10% daarvan

edit: heb zelf iets meer dan 2.700 km in de Viper zitten.

f1freaky vindt dit leuk.
  5. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij klopt dat vergelijken niet hoor.

6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Eindelijk weer internet :D! Ga zo meteen oefenen want kwam erachter dat je dus zonder internet ook geen Forza kan spelen (digitaal).

Nog meer mensen die zo online zijn ?

7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dit meen je niet!?
    Dat betekend dus een hele lange tijd geen forza voor mij als ik pech heb. :''''''''(

8. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb het wel handig aangepakt....
    Als ik geen internet heb switch ik naar het internet van de buren

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zelfs geen vaag wifisignaaltje ergens waar jr,gebtuik van,kunt maken??

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ja, Ik kon hem wel zien staan en zodra ik hem aanklikte vroeg die of ik kon inloggen of de disc erin kon doen.

Helaas heeft iedereen het hier beveiligd dus dat lukte niet voor mij. We hebben nu een Xperia Box van KPN gekregen hoop dat dat vanavond online geen problemen geeft met joinen :)

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ze hebben daar KPN-wifi hotspots, maar ik denk niet dat ik daar met m'n xbox op in kan loggen.

Ga ook eens proberen om m'n telefoon als accespoint te gebruiken, maar weet ook niet of die verbinding (3G of 4G) stabiel genoeg is.

12. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Je hoeft er uiteraard alleen maar mee in te loggen als je offline wilt spelen. Dat zal niet zo sterke verbinding vereisen denk ik

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil voor vanavond nog even een laatste keer van elke SEMI zijn mening horen. Zijn jullie 4 het er mee eens dat jullie divisie wordt opgeheven en de 4 SEMI coureurs worden verdeeld over PRO en AM, of moet de SEMI divisie blijven en samen met de AM in een lobby? @Surreallistic @lawaai @NovaCaine @Ic3DFire Beide is een mogelijkheid qua lobby grootte.

Dan kan ik dingen afstemmen. :)

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Splits m maar wat mij betreft 9/9 mooie verhouding en biedt kansen voor promotie/drgradatie

15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wat mij betreft strijden ik een nova voor de plekken 1&2, iced en Surreal kunnen dat dan doen voor 3&4, gezien de stand en resultaten logisch. Hiermee vallen wij de AM rijders niet lastig plus zo blijft het team toernooi ook in stand?...

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het maakt mij persoonlijk weinig uit. Er zijn AM rijders die qua punten hoger dan mij staan, ik zou er geen bezwaar tegen hebben als de Semi opgeheven word. Maar als andere rijders, zoals lawaai hierboven aangeeft, het leuker vinden om de SEMI erin te houden, dan vind ik dat ook geen probleem.

Mijn mening:

Splitsen, zoals Surreal aangeeft.

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik volg alleen de uitwerking van lawaais opzet niet. Zoals ik het lees blijft het dan 1 lobby. Pim rijdt sneller dan mij en iced.

pim_smeets vindt dit leuk.
  18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    SEMI zou dan verdwijnen en AM wordt aangevuld met Surreallistic & Icedfire en PRO met lawaai & novacaine. Dit resulteerd wel in een totale recount van de AM en PRO divisies aangezien er nu dus mensen tussen moeten komen die er eerst niet tussen stonden. ik kan niet zomaar iemand uit SEMI met zijn SEMI punten in de AM gooien.

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Lang niet altijd hoor!

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik wil wel 2 lobby's, maar dat de Semi cup blijft bestaan... dan gaan we kijken naar onderling resultaat van Nova en mij... en tussen jullie 2, maar als dat te lastig is... opnieuw punten berekenen en ons bij de rest indelen (ook goed... :p )

Deel Deze Pagina