Zie wel veel formaties met 5 verdedigers voorbij komen hier, weet niet of jullie UT voor t eerst spelen dit jaar maar die formaties staan bekend als(grof gezegd) de meest trieste formaties in het spel, ieder natuurlijk z'n eigen ding maar ik kon er dus echt niet van genieten als ik met zo'n formatie wedstrijden won.
Vorige jaren een paar keer gedaan en merkte dat het echt ongelofelijk OP was. Werd meestal ook via PM's verrot gescholden na de wedstrijd als ik dan met zo'n team iemand helemaal wegspeelde. Sindsdien ook nooit meer gedaan, niet omdat ik alleen maar uitgescholden werd maar omdat het gewoon zoo goed was dat t niet meer leuk was.
Wat ik misschien nog wel erger vond was er totaal geen realisme in zat, zo'n formatie is ontworpen om zoals oranje in de zomer te kunnen counteren, maar op Fifa kan je het spel gewoon volledig domineren, en dan denk je natuurlijk wat zeurt die gozer nou fifa is maar een spel, maar ik ben dus zo'n gappie toch wel redelijk veel voetbal kijkt en dan zie dus ook dat formaties als 532,5212,5221 niet eens bestaan. Nederland is echt de enige uitzondering, en Van Gaal dee dat natuurlijk ook niet voor de lol, we weten natuurlijk allemaal wat reden daarvan was
Laatst bewerkt: 22 okt 2014