[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Voor mijn BPL team. Heeft iemand goede ervaringen met v. Persie of Rooney op CAM?
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb het zo:

    http://www.futhead.com/15/squads/5441142/

    de LM en RM heb ik een RW en LW staan. Hebben daar 9 chemestry dus gaat goed. Ik heb daar gekozen voor wat meer Pace. Ook heb ik Speedy consales Biabiany als reserve met 96 pace voor als ik achtersta.

    Achterin heb ik Castan en Chilini en als reserve Caceres voor als de tegenstander een erg snelle voorhoede heeft.

    Dit team speelt geweldig. Heb al flink wat hogere rated teams verslagen. Enige wat ik nog mis is Tevez. Zodra ik die heb is het team voor mij af.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Rooney is meer dan prima. Sterk, niet traag, geweldige pass en top schot. Ik twijfel alleen of zulke dure spelers zoveel meer waard zijn dan een Cabella van een handjevol coins. Die vond ik eigenlijk al prima, omdat hij snel is en geweldig voelt aan de bal.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zolang je goede dribbelaars hebt op de flanken en het middenveld en een spits die goed kan koppen en schieten, zit je goed.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Oke, thanks guys!
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    4-3-2-1 en 4-3-3 (4).
     
  7. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar zit ik ook in divisie 1 en speel je bijna alleen maar tegen Real Madrid. Ik probeerde met Ajax te spelen, kom ik tegen clubs als Everton |:-
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil even die managertaken voltooien voor een pack maar kan iemand mij uitleggen hoe je een conceptspeler vervangt?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    1. Zet een conceptspeler in je squad
    2. Koop deze speler op de transfermarkt.
    3. Zet hem nadat je hem gekocht hebt in je team met "add to active squad" of iets dergelijks. VoilĂ .
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Sneijder in TOTW. Jammer dat het een LW is.

    [​IMG]
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom heeft Sneijder 86 voor dribbelen? Dat kan hij helemaal niet...
     
  12. Fantastic

    Fantastic Guest

    Dat kun je instellen toch?
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Verdedigen gaat al stuk beter nu ik de sprintknop ingedrukt houd en er een ander popppetje bijhaal om te steunen.Ben hard op weg om te promoveren naar div2 met goedkoop maar wel leuk team

    . Sczecny
    Rafael Onuhou Caulker Kaboul Gibbs
    . Fer Tiote
    . Taarabt
    . Wellbeck Zarate

    Speel dus 5212 bevalt wel goed moet toch zeggen dat systemen met 2 spitsen mij persoonlijk het beste bevalt.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zie wel veel formaties met 5 verdedigers voorbij komen hier, weet niet of jullie UT voor t eerst spelen dit jaar maar die formaties staan bekend als(grof gezegd) de meest trieste formaties in het spel, ieder natuurlijk z'n eigen ding maar ik kon er dus echt niet van genieten als ik met zo'n formatie wedstrijden won.

    Vorige jaren een paar keer gedaan en merkte dat het echt ongelofelijk OP was. Werd meestal ook via PM's verrot gescholden na de wedstrijd als ik dan met zo'n team iemand helemaal wegspeelde. Sindsdien ook nooit meer gedaan, niet omdat ik alleen maar uitgescholden werd maar omdat het gewoon zoo goed was dat t niet meer leuk was.

    Wat ik misschien nog wel erger vond was er totaal geen realisme in zat, zo'n formatie is ontworpen om zoals oranje in de zomer te kunnen counteren, maar op Fifa kan je het spel gewoon volledig domineren, en dan denk je natuurlijk wat zeurt die gozer nou fifa is maar een spel, maar ik ben dus zo'n gappie toch wel redelijk veel voetbal kijkt en dan zie dus ook dat formaties als 532,5212,5221 niet eens bestaan. Nederland is echt de enige uitzondering, en Van Gaal dee dat natuurlijk ook niet voor de lol, we weten natuurlijk allemaal wat reden daarvan was :p
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ohja Maicon kan er idd nog wel bij!
    Palacio is wel chill ja, maar dat is Rossi eigenlijk net zo goed. En dan kies ik voor Rossi op de rechterkant omdat hij een linkspoot is.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  18. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu dit team
    http://www.futhead.com/15/squads/5527587/
    maar ben aan denken om alles te verkopen en dan bv een duits team maken met robben enzo
    of spaans wat raden jullie mij aan
    maar wel eem team waar ik geen geld moet bijleggen
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Beetje kansloze reactie Niema,omdat het zo goed was was het niet leuk meer?Speel nu voor 3de jaar FUT en speel altijd 41212 maar ze maken het elk jaar anders dus moet je ook je formatie aanpassen.
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat een compleet onzin verhaal. Als het echt zo OP was zou iedereen het wel gaan gebruiken...

    Mijn team nu, ik heb mijn geld vooral uitgegeven nog aan het aanvallende gedeelte, coins zijn ook op nu....

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina