Stond 3-1 achter en toen dit Spoiler Edit: OMG Ik heb nog 1 punt nodig voor promotie 4 voor de beker en nog 2 wedstrijden. Sta 3-0 voor en die gast gaat er uit rond de 80e minuut en ik krijg verdomme een DNF
Volgens mij stond ie 2-1 achter (andere team had Sturridge neem ik aan, BPL team dus). En in de laatste minuut maakt hij 4-2. Dat is wat ik ervan begreep haha
@Kevacez vanavond weer online? Ik denk ik wel. Toch wel raar dat je gister met je B team wint en met je A team niet Misschien door de opstelling? En kan die Goal nog niet online vinden die ik maakte tegen je, die zwaar lelijke door de keeper heen glitch haha.
Vorige jaren was t inderdaad ongelofelijk OP, dit jaar ga ik die gore formatie niet eens uittesten. Maargoed succes ermee jonge!
Handelen.... Mooi gezegt maar ik wil gewoon Fifa spelen. Als ik online ben speel ik 90% van de tijd tegen vrienden omdat dat leuker is. Krijg je 500 coins per game als je het goed doet... Beetje jammer. En ze hadden die boosts wekelijks beschikbaar moeten maken i.p.v 1 keer en that's it. Ik heb in het begin zoveel verneukt omdat ik niet wist hoe of wat en nu zit ik kei vast.
Ik wil dit team gaan maken http://www.futhead.com/15/squads/5573280/ Maar op de xbox one zelf kreeg ik 100 chemistry bij concept squad, maar op futhead niet.. Weet iemand hoe dat kan? En heeft iemand nog tips of verbeteringen? Schurrle en Tevez zijn de enige spelers die ik er echt in wil..
Dan doe je een Franse, Argentijnse of Italiaanse coach. En dan zet je er een kaartje van of BPL of Serie A op. Hangt er vanaf van welke league je de meeste spelers hebt. Gewoon kijken met welke combinatie je de meeste spelers verbeterd qua CHEM.