Via bepaalde sites of bungie forum kan je wel wat afspreken. Mocht je het nog nooit gedaan hebben, zou ik het eerst met Nederlanders doen though. Je moet wel goed begrijpen wat er gedaan moest worden
Woot gister gewoon een goede avond heb eindelijk mijn eerste 2legies gekregen. Een helm uit een blauwe engram de " blabla bla bla crucible" en een handgun toen ik bij crypt een lvl up ging. Iets met "devil" had natuurlijk al wel legie gear maar dat was via de queen en gekocht met marks ^^. Maar dit is ook welleens leuk om zo te krijgen! En misschien os het niet zo maar het lijkt alsof er iets met de engram drops is gebeurd. Heel vaak droppen mobs gewoon 2engrams in een keer... Nooit eerder gezien.
Ging vandaag die patch nou in dat we atheon niet meer naar beneden kunne gooien?? Enig iddee hoelaat dat zal gebeuren??
Zie je niet hoe blij ze staan te dansen om 2 tellen later dood te zijn xD Is overigens niet de fix, maar Atheon schijnt op een randje te kunnen vallen waarna hij terug teleport.
Ohh jaa dacht al die fix zou bumpers maken ofso tof dat ie niet meer kan valle Wel zuur voor deze gasten hoor
Maar vandaag kwam die patch wel alst goed is.. Wou vnaaf ff die raid op normaal ff snel doorlopen liefst nog ff 1 x atheon eraf trappe anders zal t allemaal iets langer duren
Nice man!! Mag hopen dat ik vnaaf weer een raid gear krijg na 4 raids alleen maar shards en energy gekregen te hebben... Anders gaat t spel weer dinsdag aan
Wederom geen raidgear gekregen op normal en hard op 2 characters. Ik ben echt verdoemd gewoon, mensen die nog niet de helft van mij gespeeld hebben zijn al klaar en ik heb alleen een chestarmor(3×) Heel erg hatelijk dit
Ik wacht ondertussen ook alweer dik 2 weken op een helm uit de raid. Moet nog 3 light hebben om level 30 te worden maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang. Klote als je zo afhankelijk bent van het wel of niet krijgen van 1 item..