A.s. Zondag weer raid? Weten nu wat te doen dus zal wat sneller gaan..ben ondertussen lvl 28, dus ik doe ook meer damage
Of iemand vanaaf al rond een uur of 2300?!? Zijn met 3nu als t goee is.. En heb geen zin om random mensen in de toren te inviten...
Volgens mij wil @bulletproof010 vanavond..... Ik misschien later op de avond ook wel, eerst NF en Weekly.
Misschien dat we na de weekly en NF de raid kunnen doen?? Ik moet die nog met men andere poppetje doen.
Il ben sowieso met 2, misschien 3... Voeg me anders ff toe ron, ben nu aan t werk.. Zie jullie vanaaf online..
Als we dan rond half 11 beginnen? misschien eerder. Lig er een beetje aan hoelang we over de nf en weekly doen. Wat is je GT?
Ik hoop vanavond rond die tijd online te zijn. lvl 27 warlock, op een haar na 28. Ik zal je even adden straks...
Mmm, blijkt nu dat zondag niet iedereen aanwezig kan zijn, missen nu in ieder geval 1 man voor a.s. zondagavond, wellicht dat er nog iemand anders mee kan doen.
Misschien porunga van hier, of buletproof, of iemand anders natuurlijk.... Gaan we voor hard of normal?