[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Welkom op het XBW-forum!
    Misschien zoiets?
    http://www.futhead.com/15/squads/5706627/
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pff Tevez komt eindelijk in zicht... Zit nu op 26000, moet er ongever 30 / 32000 hebben.
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je mag wel 6K van mij hebben! Moet je mij even een DM sturen :)
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Een DM? Doelman?

    Mijn team nu :

    http://www.futhead.com/15/squads/5708469/

    Biabiany voor RW wissel voor pace als ik het nodig heb en Caceras voor Pace achterin in de wissel.

    Nu nog Tevez voorin Met Rossi als wissel dan kan Di Natale eruit. En dan Handovic ( schrijf het niet goed ) nog als keeper.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha DM in de zin van Direct Message. Dan kan je een contractkaartje voor 6K nu kopen erop zetten. Dan koop ik hem en dan heb je genoeg om Tevez te kopen:9
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ohh da zou awesome van je zijn man! En zou je een DM sturen als ik wist hoe -_- nog niet gedaan op dit forum en krijg alleen conversaties gevonden lal.
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hahaha dan heb je eindelijk Tevez ben je vanavond online kan ik even mijn nieuwe elftal testen :)
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad haha! En ja ik ben er rond 6 tot 7 ongeveer. En jaja testen, je wilt gewoon weten of je me nu kan afslachten:p
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @TobiasBB Heel erg bedankt man! Ga gelijk even aanschaffen!
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Graag gedaan! ;)
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha jaa Handanovic volgt nog. Even wat sparen weer haha.
     
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Handanovic is zo prettig nog niet hoor.. Laat bij mij vaak simpele ballen los (of doet iedere keeper dat?).. 1op1 vind ik hem ook niet bijzonder..
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja Dunno... buffon heeft ook zijn naab momenten. Loopt hij naar de bal toe, is hij er en loopt hij terug... ( computer gewoon kan ik niks aan doen ) terwijl tegenstander dan de bal oppakt.

    Maar goed ik houd Buffon nog wel even vast om te kijken of het wat is. moet eerst weer even wat coins hebben voor ik Handanovic kan kopen.

    Edit: haha hij staat erin :D had 2 naab spelers gequick selled en heb hem voor 1000 gekocht inplaats van de 2600 waar hij de hele tijd voor weg gaat haha.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Tof van je dat je zoiets doet! Ik zou het zelf nooit meer doen met het nieuwe beleid van EA. Zoiets kan zomaar worden gezien als 'coin selling' en een ban opleveren. Nou is 6k weinig dus zal de kans gering zijn, maar toch.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    EA banned niet. Of althans misschien 1 of 2 speler ter afschrikking. Zelfde als met World of Warcraft etc mag je ook geen gold kopen, doen ook rete veel mensen doen ze niks tegen.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja had nog 70K over. Dus ging sowieso packs openen. Maar als ik dan nog iemand kan helpen doe ik dat graag:thumbs:. EA banned trouwens niet meer zo snel als ze van te voren aangegeven hadden. Nog steeds worden al die sites door Youtubers gepromote. Maar zou het iig zelf niet zo snel doen.
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Die youtubers zullen ze ook nooit gaan bannen ;)

    Groot deel daarvan komt elk jaar de nieuwe fifa editie 'uitesten' bij EA. Bovendien maken hun achterlijk veel reclame voor EA aan miljoenen mensen, als je beseft dat alleen al de videos van KSI bij elkaar op dit moment 1.135.981.309 keer zijn bekeken, dan weet je wel hoelaat het is ;)
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoe kan het dat sommigen je zo ongelooflijk hard onderdruk kunnen zetten? Het zijn ook vooral de mindere teams die dat doen. Nu net een eredivisie team tegen en chiellini, de Rossi en Tevez etc werden zo simpel overtroeft door Van Rhijn en Klaasen dafuq man. Kon geen bal bij me houden.
     

Deel Deze Pagina