Gappie van mij zijn rank reputation levelt niet meer. Hij blijft staan op rank 0 310 punten en hijzelf is level 26. Iemand een idee hoe dit kan?
Waarschijnlijk een cape/mark van een andere Faction aangedaan. Dan gaat alle rep naar die faction. Weer een niet-faction gebonden aandoen en de rep gaat weer naar Vanguard en/of Crucible.
Hoe kom je nu het beste snel aan crucible marks? Die reputation boeit mij niet zo veel... het gaat me puur om de marks Ben al bijna dagen bezig voor een kleine 30 punten.. dat schiet dus niet op
Jezus. Die Bad JuJu is echt ... heel bad! Lage impact. Magazijn is echt te weinig. En totaal niet accuraat. Buff de shit Bungie.
Zo void damage kills in de Crucible voor Thorn ook gedaan. Met dank aan Raafie die me wakker hield in de party. Ben nog steeds geen fan van de Crucible. Oh ja. The Truth is OP daar. Jezus dat zijn easy kills.
Voor de Hunter Alpha lupi. Die ik gelijk gekocht heb omdat die er zo awesome uitziet. Voor Titan die chest van vorige week. Voor de Warlock die voidfang volgens mij.
Mooooi hoef ik dus niets te kopen Edit: fuck you bungie nu gaat iedereen met alpha lupi rondlopen terwijl ik die al vanaf het begin had
Daarom is het zo gay om gewoon zoveel te verkopen. 1 keer per maand zoals jij al een keer zei zou meeeer dan voldoende zijn. of een roulette systeem ofzo. Het is nu alleen te hopen dat veel mensen gewoon al 'klaar' zijn met exotics kopen en gewoon blijven bij hun keuze