Tot de helft? Maar weten nu wat de bedoeling is. Heb hem ondertussen nog een keer gedaan met een paar andere.
@NeonovA , Ik kan wel dan , ben lvl 29 , het is wel mijn 1e keer @Maddmonkey , ik heb wel een fusion void van 240, machine guns heb ik allemaal weg gedaan want ik kan er niet mee overweg
@NeonovA Mocht er nog iemand nodig zijn, ik wil best meedoen op mijn Warlock, is nog 26, misschien dat ik hem naar 27 krijg voor 19:00. Ik heb overigens wel alle wapens van mijn 29 Titan en een berg ervaring (hoewel, dat zegt niet zoveel in mijn geval ). Geeft u maar een seintje! Oh, het is op zondag zie ik? NVM, dan is het tijd voor de hard raid *poging tot*
- NeonovA - Silverlink - Clinteast Jay - Planeet Bob - Schil1 - Ic3dFire 19.45 uur zo compleet dus ? @NeonovA ik voeg je wel ff toe aan mijn friendslist
Idd, Tmartn bijv. met zijn cod filmpjes. Die gast heeft super ADHD en een tyfus irritant stem. Niet normaal. Ik luister liever naar Ali-A bijvoorbeeld.
Goed bij deze even een juiste planning Excuses Raafie voor vanavond. Vandaag: NeonovA Silverlink Clinteast Jay Planeet Bob Schil1 IcedFire Morgen: NeonovA Clinteast Jay Planeet Bob Dgielen Private Pyle Raafie
Gisteren niet gehaald op normale dan? Je weet dat je per difficulty setting maar 1 keer per week rewards krijgt en dinsdag de reset is?