[XOne] Lords of the Fallen

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 11 feb 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand al reviews gevonden?

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mochten mensen een Xbox One stream willen zien....

www.twitch.tv/ikriiskax

Er is op de Marketplace echt niets te vinden over de game. Maar toen ik bij deze livestream op 'Play lords of the fallen' klikte, kreeg ik een apart Marketplace scherm waar stond 'not available' waar download anders zou staan en dat hij ook maar 5.51 GB is. Het is duidelijk dat dit geen preload meer wordt, maar gewoon een download. Zal voor ons dan wel woensdagochtend worden zeker he? Kijkend naar US tijden.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan me niet voorstellen dat de game maar 5,5 GB is eerlijk gezegd. Graphics zijn nl best mmoi enzo ....

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff 10 jaar geleden was 5.5 gig best veel voor een game. Gewoon 10 keer zoveel tegenwoordig. :lol:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Las op Gamefaqs dat de PS4 versie ook 5 GB ongeveer was met een day one patch van zo'n 5 GB.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
  8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Media Markt geeft aan dat ze pas de 31e verkopen. Terwijl de rest morgen al gaat knallen. Vreemd..

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol. Welke

10. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bij ons in Nederland komt hij de 31ste uit maar je hebt ook landen waar hij de 28ste uitkomt

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Claustrofobische stukken klinkt inderdaad prima, kleine speelwereld weer jammer. De vraag is dan hoe klein, want ik las op Gamefaqs dat sommige mensen er 15 uur over gedaan hebben en anderen weer 20 of 30 uur....dus tja...lopen zij dan de hele tijd te backtracken? Het is iig dus geen Souls game qua dat. Zoals verwacht, maar wel wat jammer.

Even kijken wat andere reviews zeggen, maar als hij woensdag ochtend te downloaden is, ga ik dat wel doen denk ik. Oh ik zie nu dat het nog 7 uur en 31 minuten duurt voordat hij uit is, op Metacritic.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Speelduur geen 60-80uur? Dat had ik wel verwacht trouwens... Had daar geen zin om omdat DA straks.. Maar 30uur,.. te doen

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nope. Maker van de game had dat een tijdje terug gezegd in een interview. 15 uur ongeveer als je de story doet en dat kon 20 of meer worden als je alles wilt doen.

Ik lees net op de mainpage dat LotF morgen in de UK Marketplace al is? Das netjes. Al ga ik wel gewoon voor de US. Not a thief of my own wallet ya know. ;)

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja hij komt ook morgen gewoon uit in EU

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh lekker dan, die eerste review zegt dat er veel crashes waren. En zo te zien was het de X1 versie.

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Had ook gehoopt op minimaal 40 uur gameplay.. Maar 15-20 is ook te doen.. Hopen op een hoge replay waarde

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Uit een van bovenstaande reviews:

"For a player who adores everything that Dark Souls has on offer, this game feels wrong in many respects. Though I admire the studios' forward referencing of their inspirations for the game. It was only a matter of time before someone adopted the Dark Souls formula into an easier and more widely appealing game. For me though, some aspects seemed a little too close or a little too far.

That being said, I had a lot of fun in Lords of the Fallen, there was a good challenge to be had and the combat was intensely satisfying at many moments. Additionally, the game looks wonderful on NextGen. Many locations simply shone on the PS4 and I can't emphasise that enough."

Met name de eerste paragraaf. Ungh, nee dankje. Goed dat deze game bestaat, maar weet niet of dit mij gaat aanspreken. De kracht van Dark Souls is juist dat ongepolijste, die buigen-of-breken mentaliteit. Main stream en Dark Souls, die twee passen IMO niet bij elkaar.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Rdam Centrum.
    Game Mania + vrijwel iedere internetwinkel heeft morgen de release.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo'n ramp. Voor die echte grote uitdaging pak ik straks in 2015 Bloodborne er wel bij, al is die ook al wat makkelijker gemaakt dan de Souls games. Hopelijk heeft Lords wel wat uitdaging te bieden echter.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja beetje hipster he dat..

Deel Deze Pagina