Sorry, ik bedoel EA. (als je er bij andere games geen last van hebt tenminste, dan lijkt het mij een EA probleem)
Thanks, ik zal ze eens bellen maandag, heb tot nu toe 2 andere personen gevonden op het internet die hetzelfde probleem hebben sinds de patch. Ik denk niet dat er snel iets aan gedaan gaat worden aangezien er niet zoveel mensen op dezelfde router BF4 tegelijkertijd spelen.
Ik heb de afgelopen dagen ook weer redelijk wat Battlefield gespeeld en het is weer leuk. Voor de patch was de AR160 al fijn, maar nu met de buff en betere netcode is het echt een beest. De rate of fire is iets lager, maar de recoil is vrijwel 0 (met muzzle en angled). Mijn nieuwe favoriete gun voorlopig.
Premium staat ineens voor 33,50 NL Store. En bij een vriend op de Engelse store ineens gratis (hij had op 360 premium ik niet)
Mensen met premium, is het nog de moeite waard om premium voor 16.99 te kopen? Heb gisteren voor 26.99 BF 4 gekocht, zit erover te twijfelen om er meteen premium bij te doen.
Jaa, voor dat geld zou ik het zeker doen! Premium is sowieso wel redelijke value voor money omdat je naast 20 nieuwe maps ook nog veel andere extra's krijgt. Zeker de Naval Strike en Dragons Teeth DLC's vind ik leuk om te spelen en binnenkort wordt The Final Stand gereleased die er ook erg goed uit ziet. In totaal krijg je 5x4 nieuwe maps, nieuwe gamemodes (Chainlink, Carrier Assault en Capture the Flag zijn leuk), de wereld aan gold battlepacks, skins en nieuwe wapens. Alleen de wapens AR160 en Deagle zijn het voor mij al waard geweest. Ook de Bulldog, L85A2, Gol Magnum en AWS zijn erg sterk. De China Rising en Second Assault DLC's vind ik persoonlijk wat minder, maar de wapens die je erbij krijgt zijn dan wel weer fijn. Met de orginele game kun je je ook prima vermaken hoor, ik heb zelf tot lvl 120 als non-premium gespeeld. Je krijgt alleen veel meer mogelijke variatie in maps/wapens en gamemodes. In de gold battlepacks zitten weer veel XP boosts waardoor je (veel) sneller kan leven en wapens kunt unlocken. Volgens mij is het dit weekend ook weer dubbel XP voor premium members.
Dit weekend weer Double XP neem ik aan (laatste weekend van de maand). Ben benieuwd wanneer Final Stand uitkomt.
Een duitse clanmember van mij is er van overtuigd dat het 28 oktober uitkomt en hij zat er tot nu toe nooit naast!
Het wordt de hoogste tijd dat ze de levelcap weer eens gaan verhogen! Hopelijk met de release van The Final Stand en hopelijk op de 28e . Ik ben nu bezig met de laatste Assault Rifles te masteren. Alleen de QBZ-95-1, Famas en L85A2 moeten nog, maar ik zit met een klein probleem. De L85A2 had ik al een tijdje unlocked en 300~ kills mee gemaakt, maar deze gun is nu al weer een paar weken gelocked. Moet ik hem nu gewoon opnieuw halen of is dit een blijvende bug?
Was dit weekend voor premium members. Zoals iedere maand. --- Vandaag waarschijnlijk wat nieuws over CTE op consoles.
Telt zo'n double xp weekend ook mee in de SPM? http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Acrillic/stats/209381021/ps4/ 1533 is wel erg hoog lijkt me?
Ja, het telt (helaas) ook mee in je SPM. Het is gewoon de som van totaal XP / totale speeltijd. Moet overigens toegeven, heb de afgelopen maand flink wat uurtjes gespeeld en het draait toch wel echt smooth hoor. Alleen op non-EU servers heb ik nog wat problemen.