Eerste Poolse site geeft 9/10 http://www.gamepur.com/news/16716-w...w-out-polish-magazine-awards-910-similar.html
Mochten mensen een Xbox One stream willen zien.... www.twitch.tv/ikriiskax Er is op de Marketplace echt niets te vinden over de game. Maar toen ik bij deze livestream op 'Play lords of the fallen' klikte, kreeg ik een apart Marketplace scherm waar stond 'not available' waar download anders zou staan en dat hij ook maar 5.51 GB is. Het is duidelijk dat dit geen preload meer wordt, maar gewoon een download. Zal voor ons dan wel woensdagochtend worden zeker he? Kijkend naar US tijden.
Kan me niet voorstellen dat de game maar 5,5 GB is eerlijk gezegd. Graphics zijn nl best mmoi enzo ....
http://www.readersgambit.com/lords-fallen-review/ 7/10 Minpunten; aantal bugs, claustrofobische stukken (lijkt mij juist een +) en een kleine speelwereld, Edit: en nog 1 met een 7.8/10 http://moviepilot.com/posts/2014/10...-dark-souls-2384826?lt_source=external,manual
Claustrofobische stukken klinkt inderdaad prima, kleine speelwereld weer jammer. De vraag is dan hoe klein, want ik las op Gamefaqs dat sommige mensen er 15 uur over gedaan hebben en anderen weer 20 of 30 uur....dus tja...lopen zij dan de hele tijd te backtracken? Het is iig dus geen Souls game qua dat. Zoals verwacht, maar wel wat jammer. Even kijken wat andere reviews zeggen, maar als hij woensdag ochtend te downloaden is, ga ik dat wel doen denk ik. Oh ik zie nu dat het nog 7 uur en 31 minuten duurt voordat hij uit is, op Metacritic.
Speelduur geen 60-80uur? Dat had ik wel verwacht trouwens... Had daar geen zin om omdat DA straks.. Maar 30uur,.. te doen
Nope. Maker van de game had dat een tijdje terug gezegd in een interview. 15 uur ongeveer als je de story doet en dat kon 20 of meer worden als je alles wilt doen. Ik lees net op de mainpage dat LotF morgen in de UK Marketplace al is? Das netjes. Al ga ik wel gewoon voor de US. Not a thief of my own wallet ya know.
Had ook gehoopt op minimaal 40 uur gameplay.. Maar 15-20 is ook te doen.. Hopen op een hoge replay waarde
Uit een van bovenstaande reviews: "For a player who adores everything that Dark Souls has on offer, this game feels wrong in many respects. Though I admire the studios' forward referencing of their inspirations for the game. It was only a matter of time before someone adopted the Dark Souls formula into an easier and more widely appealing game. For me though, some aspects seemed a little too close or a little too far. That being said, I had a lot of fun in Lords of the Fallen, there was a good challenge to be had and the combat was intensely satisfying at many moments. Additionally, the game looks wonderful on NextGen. Many locations simply shone on the PS4 and I can't emphasise that enough." Met name de eerste paragraaf. Ungh, nee dankje. Goed dat deze game bestaat, maar weet niet of dit mij gaat aanspreken. De kracht van Dark Souls is juist dat ongepolijste, die buigen-of-breken mentaliteit. Main stream en Dark Souls, die twee passen IMO niet bij elkaar.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo'n ramp. Voor die echte grote uitdaging pak ik straks in 2015 Bloodborne er wel bij, al is die ook al wat makkelijker gemaakt dan de Souls games. Hopelijk heeft Lords wel wat uitdaging te bieden echter.