Ik snap je opmerkingen niet Yellow, het zijn remakes. De verschillen zullen niet groot zijn en je weet wat je kan verwachten. Hopelijk leren ze van deze remakes om van Halo 5 een goed product te maken, dan zal er waarschijnlijk wel een X1 binnen komen
Vast wel joh! Er zitten nu toch ook gasten bij 343 die vroeger aan Halo werkte en ook pro Halo-gamers. Lijkt me wel dat die gasten weten hoe het hoort te spelen. Komt goed...
Denk dat ze er ook van geleerd hebben. Echter ga ik wel afwachten op de reacties, het is in mijn geval niet alleen een game kopen, de console moet er dan ook bij. Dit topic vermijd ik in ieder geval als de bundel uitkomt, straks ga ik me nog slecht voelen over mijn PS4 aankoop
Ze zijn nu echt wel wakker en met Gears is hetzelfde gebeurd. Halo en Gears zijn uniek en anders met een bepaalde groep die het speelt (bijna underground) en om een breder publiek aan te spreken heeft het helaas teveel invloeden van andere games gekregen waar CoD de grootste boosdoener is geweest.
Juist. Van de week zei Spencer nog dat Gears terug gaat naar de roots en donkerder zal zijn zoals eerste deel
Shut up and take my money, dat zou vet zijn. Kan niet wachten om weer op soortgelijke MP maps te spelen. En dan toegejuicht worden als je 1 tegen 3 ook nog wint. Heb zelden zo'n positief getetter door mijn headset gehoord. Laat maar komen dus.