[XOne] Lords of the Fallen

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 11 feb 2014.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou bij deze game toch ff de reviews afwachten, of het is een sleepershit of het slaat compleet de plank mis.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sleepershit, is dat een game die stiekem kut is en waar niemand ooit van gehoord heeft?

Zifnap vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja is wel echt jammer. Want damn...ik was een game als Dark Souls niet gewend en in het begin had ik zoiets van...fuck dit man. Maar ik zette door en kwam erachter hoe goed het was en hoe....mega verslavend. Sommige games moeten ze gewoon niet gaan casualizen, ook niet een klein beetje...gewoon totaal niet.

Inderdaad Nightbringer. Reviews van de bekendere sites kan toch niet lang meer duren nu.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jammer als hij echt zo kort en klein is. Heb nog geen bericht ontvangen dat hij verstuurd is :mad:

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    PS4 versie schijnt technisch slecht te zijn. Veel framedrops en screentearing.

Lees op Neogaf dat ie makkelijk binnen 15 uur uit te spelen is en als je alles wilt doen rond 20 uur al klaar bent. Story is ook niet boeiend en de nps zijn houterig en saai

Ik skip em

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt raar man. Heb vorige week streams van beide versies gekeken en ik zag geen framedrops en tearing. Maar misschien keek ik naar beelden van gebieden waar het misschien nog ok was qua die dingen.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Leuke typo van mij, maar ik hoop niet dat deze game kut gaat worden of shit :p

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heh. Ach, wacht nog wel wat reviews af. Lezen kost geen geld. ;)

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bummer... Twijfelen

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Neogaf geloof ik geen *** van, daar zitten voornamelijk blaters met weinig inhoud. Technisch slecht op de PS4 lijkt me ook bullshit, is in geen een video terug te zien. Wel jammer dat hij niet zo groot is dus. Heb ik nog een game nodig tot aan DAI ...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zullen het wel aan het wijzigen zijn nu dan, want de game is uit in de US en er zijn al een paar kleine losse DLC packs te vinden....behalve de game, lol. De game zelf staat nog altijd op 'unavaliable'

Hij staat echter wel op de NL Marketplace. 70 euro.

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  12. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
  13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Voor een nieuwe IP is dat toch prima? (natuurlijk hoop je op betere cijfers)

Maar ik denk dat iemand die van Dark Souls houdt zich anders wel prima gaat vermaken met deze game.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
  15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Iemand die het al speelt? Gakkie?

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wel jammer dat je in de tweede helt van de game in halve godmode rond loopt... Vaste difficulty vind ik ook kut aangezien het in ng+ pas echt uitdagend wordt en ik een game zelden twee keer speel. Denk dat ik deze tweedehands wel een keer oppik.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog geen bericht dat mijn exemplaar is verzonden ...

EDIT
    Net de Eurogamer review gelezen en ik moet zeggen dat het allemaal toch wel wat teleurstellend klinkt. Tis in elk geval niet zo moeilijk als ik had verwacht, maar het mist daarodoor ook de spanning ervan volgens de review en dat is toch wel jammer ....

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Inderdaad, het cijfer 7 is niet onaardig, maar de laatste twee paragrafen zeggen het helemaal:

"I kind of hate having to so continually compare one game to another, but Lords of the Fallen offers little alternative. As tribute acts go, it's a passable riff on a much better game, and with no more new downloadable content for Dark Souls 2 coming up and Bloodborne still a few months distant, it's hard to deny its appeal as a temporary replacement for the winter months. For all its rough edges, if an easier, less obtuse variation on From Software's combat RPG is all you crave, then it will certainly reward you with a lot of game for your money.

I just wish it wasn't so happy to sit in another game's shadow, and made more of the few fresh mechanisms that might distinguish it and move the genre forwards. Instead, it hews so closely to a proven template that it's basically a pretty good action-adventure by default. Yet as the game clock ticked towards 20 hours and beyond, I could never quite shake the feeling that I'd still rather be failing in Dark Souls than succeeding in Lords of the Fallen."

LotF komt dus niet positief uit de vergelijking met de Souls serie, maar dat hangt wel af van wat je in deze game zoekt. Was de Souls serie teveel van het goede voor je, dan is LotF waarschijnlijk een toegankelijker alternatief (meer mainstream, korter, gemakkelijker etc.). Ben je een die hard Souls fan, dan is LotF niets meer dan een aardig opvulling tot...

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwachtte sowieso een makkelijkere versie van Dark Souls zeg maar, dat was al vrij gauw in de eerste gameplay videos te zien. Waar in LotF de speler meerdere tikken on incasseren van een baddy, was je in Dark Souls al kassie wijlen geweest. Ik heb de game gehaald net, hij download nu, ben benieuwd!

Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nou ben benieuwd wat je ervan vindt, BigKabuto. Laat het ons even weten.

Deel Deze Pagina