Het is gevoelsmatig ook maar een paar weken terug dat de laatste ep was Wanneer was die? December 2013 dus.
Nice, zin in. Heb trouwens mijn zoon, twee weken geleden geboren, Quinn genoemd. Geinig om dan dit soort dingen te lezen. Hij wordt inderdaad een badass!
Spoiler: Seizoen 4 episode 1 en 2 Even wennen het begin maar vanaf episode 2 ging het wat meer los en is er wat meer duidelijkheid. Carrie en die baby is best bizar lol."i am sorry" en weg was ze. Ze spoort nog steeds niet dus haha. Maar ben wel blij dat het niet echt Carrie en de baby gaat worden. Verder voelt de show wat meer generiek aan. Wat wel logisch is na de andere seizoenen waar het verhaal toch wel iets anders was.
De eerste 3 episodes gezien en ze zijn weer goed! Deze serie heeft echt een heerlijk tempo wat betreft plotontwikkeling/actie en de hoofdpersonen worden sterk neergezet. Ik vind het wel cool dat Carrie weer de anti-held is met die lelijke baby.
Spoiler: S04E04 Oke, ik heb dat dus in de episodes er voor gemist met die tas met medicijnen. Ik had ook het gevoel al dat ze die dude ging versieren
Spoiler Beetje rustige episode. Enige wat echt gebeurde was dat Saul ontvoerd werd. Hopelijk gaat dat met Carrie en Ayaan ook niet te lang duren
Zat wel opvallend stukje in namelijk Spoiler deze flash. Zou kunnen zijn dat ze dus in de gaten worden gehouden oid?