Ik wil ook wel een keer de Vault of Glass doen, ben nu een level 28 Hunter. Heb alleen geen primary Arc wapen, wel een sniper en machine gun. Wil eigenlijk een Arc Fusion Rifle.
Then we have a problem Volgens mij zijn de meeste mensen pas net 27/28 en dan wordt de raid op hard wel erg lastig.
Ok, kan dus niet op me broertjes account.... Mijn plek komt dus vrij, tenzij jullie niemand anders kunnen vinden, dan doe ik ik grwoon mee...
Vanaaf nog mensen geintresseerd in een normale raid?? Liefst lv28+ en met ervaring uiteraard wil er ff door heen racen XBOX ONE
Ik ben gisteren gestopt bij de eindbaas, kan ik nu gewoon weer daar naartoe gaan en vanaf de eindbaas verder gaan? Als er mensen zijn die me willen helpen op Normal, graag! PS4.
Hij heeft nog half uurtje tog hehe alhoewel xur t weekend volgens mij zomertijd 11 uur wegging... Dus mischien resets ook?
Ah, jammer. Dan maar een Raid groep vinden om opnieuw te starten, kan ik ook gelijk weer nieuwe chests meepakken.
Maatje van me werd helemaal gek had zondag ochtend eindelijk de coins om de suros te halen wastie xur ineens weg hahaha
Ik heb daar zaterdagnacht wat uurtjes slaap door misgelopen, maar ik heb hem uiteindelijk wel. Ze weten je wel aan de console gekluisterd te houden met een eigenlijk maar matige game daar bij Bungie.
Haha jaa echt he zei nog tege die maat zaterdagnacht beter blijf je nu ff door knalle maar hij dacht t zondag ochtend wel te redde maar tevergeefs.. Hooop dat die dlc in december btj veel nieuwe strikes enzo hebbe.. Op ps4 hebbe ze al meer strikes tog dan ons op xbox..?