Inderdaad... Civil War is wel een gave comic, alleen ben ik bang dat we in de film véél minder helden en villains gaan krijgen als in de comic. Vooral omdat in de comic alle helden mee doen die nu verdeeld zijn over Disney, Sony en 20th Century Fox.
Is dit een remake van die tank film die zich in Afghanistan(?) ofzo afspeelt? Vond de trailers er wel okay uitzien
trailer deed me aan deze film denken http://www.imdb.com/title/tt0094716/ gaat ook over 1 enkele tank en z'n crew die strand achter vijandelijke linies etc
Vandaag de extended edition van Hobbit DOS gezien. Deze extended is beter als van de voorganger, omdat de meeste scene's een toevoeging voor het verhaal is. Bij deel 1 was het meer de nietszeggende zing scene's.
Meh, ik ben fan van Cumberbatch maar hij moet ook niet in elke film opduiken nu.. Had liever Phoenix gezien zou best kunnen, een trailer geeft natuurlijk maar een beperkte indruk van het verhaal. Moest er alleen direct aan denken Ga Fury iig wel even kijken
Nice! Denk dat Cumberbatch echt een goede Strange neer kan zetten. Phoenix zie ik dat eerlijk gezegd echt niet doen.
Oh boy. Nog steeds day one. Nightcrawler scoort wel lekker goed, dat gaat echt weer een bazen film worden. Jake Gyllenhaal is echt een baas.