De game werd gedownload van de Marketplace en hij is nu klaar. Ik kreeg geen patch, apart, want ik begreep dat er een day one patch zou zijn. @Gakkie Ik zal het hier posten.
Je kan de day1 update update binnenhalen door op het icoontjes op opties te drukken en dan staat daar zoeken naar updates duurd wel heel lang hij geeft anderhalf uur aan speel trouwens op de ps4 of het ook zo op de Xbox one is weet ik niet
Hmmm...op X1 krijg ik meestal automatisch een notificatie dat er een update is, je ontkomt er zelfs niet aan dan.
Tot nu toe absoluut positief maar overduidelijk dat het veel toegankelijker dan Souls is, echt veel makkelijker, maar wel echt fun. Vind het gaaf dat er echt...gewicht in de character movement zit en de combat is heel erg cool en leuk om te doen. Ik speel als warrior maar twijfel om effe overnieuw te gaan en eens zien wat cleric precies te bieden heeft.
Goed om te horen @BigKabuto ! Krijg ik er ook weer zin in Lees wel links en rechts dat exploren echt beloond wordt, dmv kistjes, geheime doorgangen etc. Dat vind ik dus wel tof!
Juuuuiiist, dat vergat ik helemaal te melden. Meteen vanaf begin af aan elk kamertje checken en ook kijken of je soort balkonnetjes ziet, want daar kun je heen jumpen. Exploration for the win!
Digitaal of hard copy? Ik begrijp niet dat ik geen patch heb gekregen, jammer...want helaas zit er duidelijk tearing in en framedrops in stukken na eerste boss fight. De game zelf is 5.5 GB en geen teken van een patch, of worden patches opgeslagen in de cloud en dat ik het daarom niet zie staan?
Kan het niet zo zijn dat de patch al in de download van jou zat? Dat ie direct een patch eroverheen gooide toen jij de game ging installeren?
Dat zou kunnen. Maar dan moet het wel bij 'manage game' staan toch dat het in totaal 10GB ongeveer is? Of toont de X1 patches niet? Ik ga de game even streamen trouwens nu. Ga overnieuw als andere class. Mocht iemand het willen zien....
Gamespot review (score 8.0): http://www.gamespot.com/reviews/lords-of-the-fallen-review/1900-6415929/ Klinkt positief. Het is dus maar net wat je zoekt. In de IGN review wordt grappig genoeg ook een vergelijking gemaakt met Dark Siders 2. Die gedacht passeerde mij ook bij het bekijken van de filmpjes.
Begrijp echt niets ervan, iedereen lijkt die patch te krijgen en ik krijg hem maar niet. Als iemand de X1 versie ook gedownload heeft, zou je even kunnen checken bij Manage Game wat er staat qua file size?
Misschien opnieuw downloaden bigkabuto? Zal eens kijken hoeveel hij weegt op de ps4 post-patch. Zal niet gek veel verschillen met X1 toch? Edit: 9,1 gb
Geen gek idee man. Ik denk dat ik dat straks maar ga doen voor het slapen gaan. Tenzij de X1 dit niet toont,..maar dat lijkt me sterk.