Ik kan geen party meer aanmaken of joinen. Ik krijg telkens een foutmelding. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?? Foutmelding 'NP-31756-2'.
Hoevaak gebeurd dit wel niet?? Wat een kut network, wil ik even Driveclub doen ligt de klere PSN er weer uit!
Begint idd belachelijke vormen aan te nemen, ze hebben inmiddels een jaar lang geld ontvangen maar PSN wordt alleen maar slechter.
Ben geen zeikerd. Maar Sony moet even zijn shit op een rijtje krijgen want het word nu wel heel slecht.
The connection to the server has been terminated. (NW-31194-3 ) Gelukkig is Xbox sowieso geen optie voor mij, anders zou ik daar nog bijna over twijfelen.
Nee maar kom op man dit kan toch niet meer. Ik zit er echt nu serieus aan te denken om weer terug te gaan naar de Xbox. Dit is niet 1 of 2 keer maar dit is al de 20ste keer dat dit gebeurd. Fuck
Daar heb je volkomen gelijk in, dit is de precies de bottle nek waardoor ik mogelijk een xbox One haal. Het gebeurt gewoon te vaak. Ze zijn nu marktleider en moeten zich alleen maar focussen op de kwaliteit van de servers en daar waar nodig meer plaatsen en maintainen.