Hing ook al een tijdje in de lucht. Had een paar weken geleden de marvel films weer eens besproken met Head Ninja en die zij me toen al dat dit waarschijnlijk het geval zal zijn. Ik ben er ook niet echt happig op, zolang het maar goed materiaal is en niet allemaal om explosies en een half opblazen stad draait. In Avengers hebben ze ook aardig wat gemold.
Gewoon een verwijzing naar een groep weinig boeiende villains waar Cap een paar keer mot mee heeft gehad. Geen idee waarom ze dat hebben gedaan, maar daarna veranderde ze de titel in ieder geval weer terug naar Civil War. Comic geek humor ofzo.
Into the Storm gezien. Beetje vage shit en dat einde deugt helemaal niet. Ging alleen maar om de effecten. Karakters ook totaal emotieloos en maar één scene in een ondergelopen put waar wat emotie was. Verder totaal geen inspiratie vol verhaal. Was ook zo over de film, dus lengte red films vaak niet kennelijk. Acteerwerk ook erg belabberd, ging nergens om. 4/10.
Maar Prym heeft toch Ultron gemaakt? Hoezo maak je een film over hem als je 'm niet introduceert in A2?
Omdat geld. Marvel zit wel DC te pwnen met deze shit. Zo'n cinematic universe zal DC nooit van de grond krijgen denk ik.
Ja klopt, dat wel. Maar het lijkt gewoon alsof Marvel het allemaal al voor elkaar heeft. Al allemaal officiele aankondigigen met precieze data t/m 2019, ze hebben alles al in de planning staan. DC heeft dat weliswaar ook, maar toch met wat meer onzekerheid denk ik.
Ja ik snap je. Vind ik ook. Ik vind DC qua characters echt toffer dan Marvel, maar Marvel is DC echt aan het pwnen met films