Ik kan mijn Turtle Beach X42 aansluiten op de Xbox One, geluid is dan super alleen kan ik er niet door praten. Kan dat met dit ding wel: http://www.bol.com/nl/p/microsoft-xbox-one-stereo-gaming-headset-adapter-zwart/9200000029879046/ ? Want dit staat namelijk bij de info op bol.com over de headset die ik heb: Voor gebruik met Xbox One zonder Xbox One Audio Adapter: verbind de headset met de stereo (rood/wit) uitgang op de TV of versterker voor gamegeluid en met usb op de Xbox One voor stroomvoorziening. Let op: chat is uitsluitend mogelijk via Kinect.
Ik heb een klein probleempje met m'n Xbox One Headset Adapter. Mijn Steelseries Spectrum 7xB heeft een micro-usb kabeltje naar 2.5mm jack, maar de 2,5mm jack past niet in de adapter (zie spoiler), want er zitten van die plastic dingetjes die er voor zorgen dat de 2.5mm beter in de Xbox360 controller blijft zitten. Spoiler: Foto's Ik kan deze pinnetjes er natuurlijk afzagen/schuren, maar ik zoek eigenlijk een andere oplossing. Iemand ideeën?
Ja je zou ook van de adapter zelf de zwarte rand eraf kunnen schuren. Lijkt of hij dan wel gaat passen. Maar veiligste is inderdaad de pinnentjes eraf halen...
Ik bedoelde ook de pinnetjes eraf zagen/schuren. Ik ga me adapter niet beschadigen. :^) Net zie ik ook dat de pinnetjes het niet alleen blokkeren, maar ook de bobbel die onder de plugding zit. Deze kan ik er echter niet afschuren.
Heb je van te voren wel gekeken of je headset wel aangesloten kan worden op een Headset adapter? Lijkt er namelijk op van niet. Althans niet zonder de boel kapot te maken. Je zou heel die kap van je headset open kunnen maken en delen afzagen of dergelijke zodat het gaat passen. Maar dan krijg je zo'n zelfgefabriceerde aansluiting.... Het kan wel passen maar niet zonder het nodige werk. Denk dat hij niet gemaakt is voor de X1.
Volgens Xbox.com: Mijn headset heeft dus van die pluggen die in de afbeelding staan. Maar ze werken niet volgens de 'connector format', oftewel die pinnetjes zitten in de weg. Voor de rest zou de headset dus gewoon moeten werken. Ik zoek dus een manier zodat de headset toch past. Misschien met een nieuw kabeltje, maar ik kan daar niks over vinden zonder 2 converters er tussen.
Mad Catz Tritton Primer headset (Mad Catz offers an adapter for the Primer headset to convert the 2.5-mm audio jack to a 3.5-mm audio jack. Contact Mad Catz for support.) The Xbox 360 Wireless Headset and Xbox 360 Wireless Bluetooth Headset Headsets with this 2.5-mm connector will not work because of the connector format: Ofwel je moet contact opnemen met Mad Catz of het gaat niet passen zonder te slopen...
Ik heb contact opgenomen met MadCatz en aangegeven dat mijn headset niet past. Het maakt ze niet uit dat ik een Steelseries heb en stuurden me meteen een kabeltje op die ik binnen 15 werkdagen zal ontvangen. Ben wel benieuwd of het een kabeltje is die tussen de pinnetjes past, of een nieuw kabeltje van m'n headset naar me controller, want die is anders op MadCatz' headsets.
Ah ok nou super toch. Hopen inderdaad dat hij tussen de pinnetjes past. Ben benieuwd! Wel lang joh 15 werkdagen, waar moet het vanaf komen? China?
Jammer dat deze headset stereo is: http://www.turtlebeach.com/product-...-warfare-ear-force-sentinel-task-force-xo/593 had hem anders wel graag gehad.
Ik vind het altijd een beetje tricky om iets te kopen met een merk/naam van een game erop. Die headset gaat misschien wel 10 jaar mee en dan loop je nog steeds met een Advanced Warfare koptelefoon. Voor hetzelfde geld is deze CoD net zo ruk als Ghosts.
Ja dat is waar. je kan natuurlijk wel de plaatjes vervangen. Deze headset is wel beter dan de XO4. Eigenlijk zou je die ergens moeten kunnen testen, ik ben benieuwd hoe het stereo geluid is. Bij Turtle beach beweren ze dat ze stereo zo goed kunnen maken dat het verschil met surround steeds kleiner wordt.
Ik heb nog even gevraagd wat betreft die headset. Ik krijg een reguliere 3.5mm jack naar 3.5mm jack opgestuurd, waar ik dus niks aan heb. Ik heb dus gewoon de pinnetjes en de bobbel weg geschuurd en dichtgeplakt. Ondanks dat het er niet uitziet, werkt het prima.
Hey Dagger, is jou dit nog gelukt? Ik heb zelf een X11 en ben wel benieuwd of die ook werkt met zo'n adapter. Iemand anders ervaring met deze adapter i.c.m. een Turtle Beach?
Hey, ja dit is mij gelukt. Werkt uitstekend. Echter gaat het met een X11 alleen maar als je hem via een extern apparaat aansluit. Maat van mij heeft ook de X11 en die kon het niet. Andere maat precies hetzelfde en die kon het wel omdat hij die X11 aansluit op een surround sound i.p.v direct zijn xbox. Als je ervoor kan zorgen dat je geluid hebt en je hebt nog 1 kabel over naar je controller dan kan het, de plug past erin. Maar bij de X11 heb je een rode en een witte plug en die kun je niet rechtstreeks op je Xbox aansluiten. De X42 die ik heb is draadloos en zit maar met 1 kabel ( en USB ) in mijn Xbox.
Wat is nou de meest ideale headset voor de one op dit moment ? Ik heb dus zoals op deze pagina ook staat een oude headset met zo'n oude kabel die echt alleen op een 360 controller past. Had nog een ander kabeltje gekocht maar dat werkt niet. Nu gebruik ik die headset puur voor het geluid op de PS4.