Deze zullen ongetwijfeld ook in Unity zitten, wel denk ik een stuk minder dan in Black Flag. Dit omdat er behoorlijk over geklaagd is.
Nu heb ik toch een beetje het gevoel dat die game een paar klappen gaat krijgen. Hopelijk krijg ik ongelijk.
Hahaha toch denk ik dat Geel gelijk heeft. Vertrouw gewoon echt niet meer in Ubi. Nog even en dan is het weer zover... "You have all been Ubi'd".. Weer zo'n herhalende flut game met alle standaard Ubisoft ingrediënten. Hoop het natuurljk niet voor de liefhebbers..
Een downgrade is misschien nog nodig, want ook al was het een Gamescom versie, de framerate was triest slecht op momenten. We gaan het zien.
Nog meer downgrade? Ubi is gewoon al bezig geweest hoor. http://imgur.com/a/Kfagt Screens. Ik koop hem wel, maar eigenlijk is mijn enige klein beetje hype toch al weer weg. Ubi gonna Ubi. Goede belichting hahahaha.
Screenshots moet je sowieso nooit op afgaan. Mario Kart 8 is ingame bijvoorbeeld meerdere malen mooier dan op screenshots.
Vind dat altijd zo zoeken. Iedere game heeft slechte momenten op bepaalde tijden van de dag en plekken. Als je zoekt zal je vinden. Uit hetzelfde lijstje. En al die pics zijn ook nog 500kb