Snap niet goed dat je kan pricefixen met bv Okore,ik heb een transerlist van 80items en er staan er toch wel meer dan 80 tekoop?Dus dan kan ik ze wel voor 30k tekoop zetten maar als de rest ze er voor 20k opzet verkoop ik ze toch niet?
Mensen zijn behoorlijk lui. Als ze de transferlijst afgaan en ze zien 3 pagina's waarbij de prijs 30K is. Dan denken ze dat dit een goede prijs is en hebben ze geen zin meer om verder door te zoeken. Dan verkoop je ze dus makkelijk voor meer als de prijs waarvoor je een bepaalde speler had gekocht.
Hoop dat dat pricefixen bij mij ook werkt want zo kan je aardig winst maken heb net ruim 20 Frazier Campbells gekoct voor 1800 en tekoop gezet voor 2500.Leek mij wel goeie is silver en Engels en Bpl wel op de ps3 trouwens
Ik wil naast mn nieuwe Hybrid, ook een fitness team gaan maken, en denk een beetje aan dit: http://www.futhead.com/15/squads/6605671/ Wat denken jullie?
Zou Khedira wisselen voor Xabi Alonso(goede link met Piszczek) en Boateng i.p.v. Hummels. Boateng is echt een beest!
Ik heb nu een goedkoop centraal Bundesliga verdedigingsduo: Matip & Santana. Ik heb voldoende budget om Benatia & Hummels te kopen, spelen zij echter fijn ivm hun workrates?
Lol fitness team. Deze is al hoger als mijn hoofd team Speel je op Xone? Anders wil ik wel een potje tegen je hoofd team doen. GT: Roidz NL
K.t Suarez is weer 100K meer was gisteren nog 700K nu weer boven de 800K En ik weet nog steeds niet welke opstelling en team ik wil maken
Suarez heeft een prima assist gegeven tegen Espanyol he. Wacht een dagje en de prijs zakt vast weer. Ik weet het ook niet meer met m'n team. Ik heb alles in de verkoop gedaan.
Hahah ja klopt man zag het net op Voetbalzone wat een baas ! Ga me team vandaag ook vast verkopen dan even wachten tot Suarez weer in prijs zakt
Haha ja ik wil met mn fitness team ook wel hoge ogen gaan gooien .. Maar heb de coins nog lang niet hoor, en moet m'n normale team ook nog afmaken.. Pogba en Ramires kosten nog wel wat Wil wel een keer een potje doen, voeg mij maar eff toe, Saaslijer gewoon