1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Verwacht Thief ook nog wel een keer op de ps+ terug te zien. Inderdaad Knack ook. Misschien rond kerst.

    Steamworld dig ben ik zelf wel blij mee.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Iemand anders problemen met opstarten van PS Store op de PS3?
    Ik dacht even Metro Last Light checken daarop, aangezien die vorig jaar met plus gratis was.
    Maar elke keer als ik PS Store opstart laad die en vervolgens crashed die meteen. |:-
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Trine 2 was toch wel een leuke PS+ game? Goed mee vermaakt hoor.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is The Unfinished Swan? Ben erover aan het denken om het te kopen, ik ben altijd wel in voor een wat rustigere game. En ook nog cross buy met vita, dus als ie aparte trophy lijsten heeft net als Flower ben ik nog wel even bezig. :p

    Oh, wie wilt een Evolve alpha code? Ik heb er een over.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou er wel gr
    Me me me! :D
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb The Unfinished Swan voor de ps3.

    Ik heb hem nu gedownload voor de PS4, we kunnen wel een shareplay sessie opstarten. Kan je hem uittesten....
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Als ik hem uitgespeeld heb staat mijne op de bazaar. Probably vrijdag avond
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Top, bedankt voor het melden. Zal de bazaar in de gaten houden :)
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    PsPlus titels voor november....


    PlayStation 4
    The Binding of Isaac: Rebirth
    SteamWorld Dig

    PlayStation 3
    Frozen Synapse Prime
    Luftrausers

    PlayStation Vita
    The Hungry Horde
    Escape Plan

    Toch wel erg amateuristisch dat we nog steeds niks weten van Driveclub. Heb het spel maar digitaal gekocht, want eerlijk is eerlijk... het spel speelt heerlijk. Maar, ik zie zo vaak in beeld staan:

    Disconnect from driveclub servers.... etct etc... Wordt er een beetje moe van voor een titel die al 1 jaar geleden gereleased had moeten worden. Hoe moeilijk is het om servers stabiel te houden?

    Of is het een geld kwestie?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kunnen we misschien wel een keertje doen. :9

    Hoe lang is de game? (niet dat ik het in een sessie wil uitspelen, maar het weegt mee in mijn aankoop beslissing :+)
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    In ieder geval langer dan een kwartier.... ;-)


    Spel is gedownload, geef maar aan wanneer je even wil spelen..

    Via chat, PSN, whatever.
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    volgens mij gaan we alleen nog maar indys krijgen als ik de games vd laatste maanden zo zie........ O-)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Sony Online Entertainment told us that much of the work being done on the PS4 version of PlanetSide 2 has been with the UI. Though most of the loadout systems had already been finished back in August, they still had work to do on the map and in-game store. Well, if yesterday's Higby Pls livestream is any indication, SOE has made some progress on the map.

    Towards the tail-end of the livestream, Higby gave a brief update on the PS4 version of PlanetSide 2, showing off a slew of screenshots of the user interface. Included in his brief update were screenshots of the loadout screen, map, squad list, player interaction menu, and character creation screen.

    In the loadout screen, you can now fully load out your weapons and select their attachments. According to Higby, the only thing SOE doesn't have working yet is some of the purchase flow. In terms of the map, they are still "iterating and finalizing," but it looks like the icons are more "easily discernable and cleaner." You'll notice that your friends or outfit mates are now square boxes and your regular troops show up as circles. This look is also going to get moved over to the PC game too.

    And no, Higby's face is not actually part of the user interface. Although, I think it would make a lovely addition, right?

    So while I don't have a release date to give you, it's at least encouraging to see progress being made on the user interface considering this has taken up the bulk of dev team's focus. SOE maintains that PlanetSide 2 will release on PS4 sometime in 2014. Last week, I predicted that news regarding a release would be shared at PlayStation Experience in December, but I've had no confirmation on this.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dust uitgespeeld. Vermakelijk en toch bijna 10 uur mee bezig geweest. 't Is wel een gevalletje bij gebrek aan beter maar het verhaal kon me wel bekoren en dat is een grote reden dat ik door gespeeld heb, want de gameplay is me toch wel een partij eentonig. Gelukkig is het wel zo dat je steeds sterker wordt en het daarmee gemakkelijker gaat maar toch vrij saai, dat vechten de hele tijd. Nu verder met Velocity 2X denk ik.
     
  15. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een code voor evolve? :) graag een PM dan
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Jup. Zie PM
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het spel lijkt me echt super. Mensen hier die het al op de PC hebben gespeeld?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg. Zelfs mijn PC kan het aan. Wel op low. Maar de game is geen looker. Wat logisch is.
    Planetside 2 heeft beetje hetzelfde principe als BF. Verschillende classes en voertuigen maar meer in de sci fi sfeer. Jetpacks, lasers etc. Maar daarnaast zijn er factions die je kiest. En dan is het eigenlijk een constant potje conquest. Er zijn grote battles voor grote bases maar ook kleine als je dat per se wilt.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Game is een ontzettende looker op maximale details en tijdens grote veldslagen. PS2 is één van de weinige games waarin oorlogsvoering op grote schaal daadwerkelijk wordt waargemaakt. Forget Battlefield, dat is een achtertuin gevecht vergeleken bij PS2.

     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik niet. Best vaak bij een vriend van mij gespeeld op een beest van een PC. 780ti etc. Het ziet er oke uit. Maar prijzen gaat het niet winnen op grafisch gebied.
    Grafisch is het redelijk kaal. Helemaal niet erg en zoals ik zei het is logisch met alles wat er gebeurd. Maar mensen moeten niet verwachten dat ze grafisch weggeblazen gaan worden.
     

Deel Deze Pagina