1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan je ook zeggen dat hij gaat mislukken helaas.

    Stappenplan voor een (succesvolle) pricefix:

    1: koop alle campbells op (zijn het er honderden, zoek dan een speler met een lagere cardweightfactor), je zal dus soms moeten samenwerken om ze allemaal te kunnen kopen.
    2: als je ze allemaal hebt gekocht, zet ze er dan niet allemaal tegelijk op. Zet er bijvoorbeeld maar 5 per keer op
    3: blijf de prijs monitoren, zetten mensen ze erop voor minder koop die dan op en begin weer bij stap 1..

    Succes!
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie dat ik ook genoeg budget heb voor Boateng ipv Hummels, is Boaten / Benatia het beste duo ondanks de workratres?
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hou niet zo van 4-2-2-2. :+ Maar Liga BBVA is wel een optie.
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Zit momenteel tussen scriptie inleveren en verdedigen in, dus heb flink kunnen FUT'en. Momenteel heb ik deze opstelling:
    http://www.futhead.com/15/squads/6634207/

    Pluspunten:
    Lukaku scoort zo enrom veel. Heb hem Finisher kaart gegeven waardoor hij nog net even wat sterker en doelgerichter is.
    Wiliam loopt echt overal zo doorheen en scoort makkelijk.
    Dembelé op CDM was een gokje, maar speelt daar zo lekker. Is groot en snel, dus knapt veel op.
    Rechterkant van de verdediging staat echt sterk. Koscielny loopt heel veel goed en Rafael stoomt lekker mee op.

    Minpunten:
    Coutinho valt niet zo op. Loopt wel lekker, maar wordt bij minste of geringste van de bal gelopen. Denk dat ik die op termijn vervang met Oscar, kijken of dat beter loopt.
    Nasri is toch echt te langzaam.
    Linkerkant van de verdediging loopt niet zo lekker, Moreno wordt snel voorbijgespeelt en Vertonghen is toch echt te langzaam.

    Hebben jullie nog tips voor dit elftal?
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Ja

    Nasri weg voor Schürrle op LM
    Moreno weg voor Clichy LB
    En Vertonghen weg voor Mangala CV

    En Oscar is inderdaad een stuk beter dan Coutinho ;)
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Allright, ik ga eerst eens sparen voor Mangale en Clichy. Schürrle had ik idd al op het oog, maar die is wat prijzig. Zelfde als Ramirez op CDM.

    EDIT:
    Ik vind overigens wel dat je spelers dit jaar snel moe worden en minder snel herstellen zeg. Als ik 3 wedstrijden speel en daarna een wedstrijd rust geeft is vaak niet iedereen volledig hersteld.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb ook boateng en benatia centraal staan en het zijn echt 2 monsters! vooral boateng, is echt de kompany uit de bundesliga
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel op de PC, veel kleinere markt, op een druk avondje staan er Max 10 Okores op de markt, kwestie van alles opkopen en je price fix kan beginnen:+

    Als je echt wil price fixen moet je dat met een paar vrienden doen bijvoorbeeld, zodat jullie samen alle kaartjes van een speler kunnen kopen en dan gezamenlijk een prijs bepalen.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oh oh oh.

    Als je het van te voren effe aan me zei zou ik je alles uitleggen, zoals Robin al aangaf is het de bedoeling dat je alle kaarten van een bepaalde speler van de markt afhaalt anders werkt het niet, bovendien komen er nog meer kleine (maar niet onbelangrijke) dingen bij kijken.

    Wel moet ik erbij zeggen dat je met Fraizer Campbell toch wel een vrij goeie keus hebt gemaakt, enige nadeel is wel dat ie een hoge cardweight heeft wat dus de oorzaak is dat er zoveel op de markt zijn.

    Maar goed, ik wil je niet teleurstellen, maar wat je nu hebt gedaan gaat niet werken, probeer ze voor 1900-2000 kwijt te raken zodat je geen verlies hebt (of misschien zelfs een kleine winst).

    Geduld is een schone zaak, bij mij duurde het minstens een weekje met m'n okores, daarom is het ook handig om niet al je geld te investeren, zodat je nog wel een team hebt om mee te spelen:+

    Mijn tip voor jou is: Neem een echte CDM. Vooral belangrijk als je de wat hogere divisies bereikt, daar ga je het met Dembele denk ik niet redden, alhoewel dat wel een hele chille speler is.

    Aangezien je genoeg aanvallende kwaliteit hebt is het handig als je daar een echte Breker neer zet, Matic is bijvoorbeeld een hele goeie en als je wat minder coins heb zou ik zeker Sandro of Fernando overwegen, vooral Sandro is echt een monster.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja is even afwachten wat ik er van verkoop ga er wel vanuit dat ik er een paar verkoop en anders maak ik maar een btje verlies en heb nog een team waar ik mee kan spelen
     
  11. Makkieg

    Makkieg New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn nieuwst aanwinst Zlatan ben ik toch een beetje gaan luisteren naar de algemene mening over hem dat hij niet zo goed is als in 14, eerlijk gezegd mis ik dan wel de 5* skills of wat pace in deze versie! erg over te twijfelen om hem te verkopen en voor het volgende team te gaan:

    neymar - benzema - bale
    modric - toure - di maria
    alba - mangala - kompany - walker
    courtois
     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    http://www.futhead.com/15/squads/6678199/

    Dit team nu gemaakt, moet zeggen dat het best fijn speelt maar ben niet kapot van Godin. Ook Dos Santos is heel onopvallend en zie ik bijna nooit. Benzema daarentegen is echt fantastisch.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben van plan om een BPL team te gaan maken. Wat is over het algemeen de beste verdediging (niet kijkend naar de ratings)? Verder zoek ik een goed cvm duo!
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Pepe ipv Godin? Dos Santos is in de spits beter moet ik zeggen, bij mij op CAM ook onopvallend. Maar liet hem daar staan omdat ik geen andere goede CAM vond. Misschien Cerci wat?
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hmm, ik had juist Sandro en Matic. Matic had ik binnen no time weer van de hand gedaan omdat ik het idee had dat hij totaal niet presteerde. Misschien moet ik hem nog eens uitproberen. Sandro heb ik in mijn tweede team staan. Presteert inderdaad goed, alleen had het idee dat Dembele het beter deed. Zal het nog een proberen om te gooien. Op den duur ga ik voor Ramirez daar.

    Thanks voor de tip!
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    LB: clishy/luis

    CB: koscielny/mangala/cahill (kompany)

    RB: Walker

    CVM: matic/ramires _O_ (toure)
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  17. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit FIFA toch vol met bugs en glitches. In elke divisie komt het wel een keer voor dat ik geen punten krijg voor mijn wedstrijd, terwijl ik die wel gewonnen heb.
    Zo iets als dit:

    En ja hoor, als ik verlies wordt het wel afschreven. Iemand die weet hoe dit kan? Ik kan nu niet eens meer promoveren doordat EA niet normaal een game kan maken.
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Thx! Ervaring met die spelers? Welke raad jij aan?
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Is Walker beter dan Debuchy als RB?
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Yeaheas, net level 45 geworden. Weer 15x1000 coins. Toch altijd lekker.
     

Deel Deze Pagina