Ze zijn imo Pokemon nu zodanig aan het rapen dat ze zelfs een van m'n favo Pokemons een lelijk design geven qua mega evo..alsof de meest badass uitziende Pokemon Rayquaza er uberhaubt een nodig heeft. Dat ding was sws al overpowered als wat. Maar ik blijf toch hyped voor deze game, meer omdat ik toen ik 12 was 100+uur in Sapphire had gestopt en eig niet kan wachten om het opnieuw te spelen maar dan met deze graphics.
Dude, Mega Rayquaza is juist een van de meest toffe Mega's tot nu toe Nu Mega Wailord nog. Comon Nintendo.
Mega Jirachi bestaat (nog) niet. Wel zijn Mega Pidgeot, Mega Beedrill, Mega Latios&Latias aangekondigd, en kan je in hun Mega forms door de wolken van Hoenn boeken om zo Rechiram, Zekrom, Dialga en Palkia te vangen.
Niemand die bij de Intertoys/BartSmit werkt en ff een Diancie code voor me kan regelen? Would love you forever
http://www.ign.com/articles/2014/11/18/pokemon-alpha-sapphire-and-omega-ruby-review Volgens IGN heeft de game "Too much water" en "Too many HM's"
Ja slaat nergens op. Anyway, fucking veel zin in aankomende vrijdag. Steelcase gereserveerd met strategy guide en ben alle Pokemon in X en Y al aan het preppen voor ORAS. Hoenn = beste regio ooit. OST klinkt ook alweer heerlijk. Kan het ook niet laten om al alle playtroughs te checken op YT. Wie gaat hem nog meer halen?
Hoe ziet jullie team er op het moment uit? Ik heb nu Combusken, Lombre, Shiny Beldum, Mightyena. Iemand nog goeie ideeën voor een sterk team?
Marshtomp, Nuzleaf, Shiny Metang, Ralts, Numel en Whishmur. Postgame maar m'n lvl 80 Blaziken uit X overzetten
3 uurtjes bezig nu. Shiny beldum lvl 14, marshtomp lvl 17, lombre lvl 14, ralts lvl 1, poochyena lvl 12 en een shiny zigzagoon van lvl 3. Is er iemand die shinies spaart en met mij deze zigzagoon wil ruilen?