Als iemand zo'n blokkentoren wil bouwen moet dat toch gewoon kunnen? Met dit soort nutteloze regels verjaag je alleen maar mensen.
En weet je hoe het buurland heet? Lastpakistan Met als hoofdstad Le Lastad en je kan gokken, snuiven en hoeren neuken in LeLas Vegas.
Heeft iemand zin om binnenkort eens de Minecraft variant van The Hunger Games te spelen? Ik ben gisteren naar The Hunger Games marathon geweest (10:30 - 18:30 @ Pathé) en ik zit nu wel weer in de vibe. Kameraadschap, verraad en gevechten tot de dood. Ik heb ook zin om weer eens aan m'n kasteel te bouwen. Dus voor beide dingen: wie host? In december heb ik weer tijd, nu nog ff ziekelijk studeren voor m'n tentamen. Ik ga geen hernieuwde Minecraft verslaving krijgen voor m'n tentamen.
Wel grappig om te zien dat al mijn torens in verschillende bouwstijlen zijn. Ik snap dit nieuwe forum nog niet helemaal trouwens.
Iemand zin om Terraria te doen? Aanbieding op Steam duurt nog 6 uur, je kan hem voor 2 euro kopen. Of een 4-pack voor 5.50 als je genoeg vrienden hebt.
Inderdaad, maar wat mij betreft dan wel zonder al die gekke launchers en plug-ins want dan haak ik af. Is allemaal veel te moeilijk voor me .